Det verkar som om jag ska göra en roadtrip... själv inkl släpvagn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartheart
Vilken tur att man inte blir avundsjuk, vilken tur!Ridit en sväng på fina hästen
Hon får mig alltid på gott humör Visa bifogad fil 14823
Usch ja GDPRHelt mentalt slut efter den här dagen, ägnat nästan två timmar åt att förklara gång på gång att jag inte är ansvarig för den nya GDPR lagen, jag läser innantill och det blir ingen ändring för att du skriker till mig att det är tramsigt.
Sen ägnade jag ytterligare några timmar åt att förklara att det inte fungerar att säga att det löser sig utan det måste vara någon som tar ansvaret och nej jag tänker inte ta ansvaret för allt. Personen jag var besviken på förklarade jag varför innan mötet när det bara var vi två. Sen höll personen en väldigt låg profil hela dagen. jag var där kl 12 och landade hemma strax före 19. Min älskade make konstatera att vi behövde komma iväg så vi åkte och åt thaibuffe.
Du kan inte åka till honom då? Han kanske kan ta ledigt vissa dagar?4 veckor kvar till semestern. Jag både längtar och inte. Planen var att jag och I skulle kunna träffas ett par veckor av den, i Turkiet typ. Men iom att han inte fött något jobb så blir det förmodligen inget av det jag har levt på hoppet att det ska lösa sig så vi kan träffas, men det verkar kört.
Tycker det är intressant hur en del skiftar ögonfärg. Mina skiftat mellan grönt, grått och lite brunt. Oftast mest grönaFreakade ut! mina ögon har bliv hel blåa! Det har de inte varit på mycket länge! de brukar variera vad som är grön och vad som är blått. men nu inget grönt! Vet inte när de var senast hel blåa men det kommer jag inte ihåg.
Intressant. Jag undrar hur den kycklingen odlas.Fick äntligen en bild på denna skylt. Sitter på vår lokala thaimat hak
Visa bifogad fil 14825
Jag tror det står not "soy...." upp till höger... men ändå
Jag tycker det är jätte häftigt! Ett tag tog jag det som en humör indikator.Tycker det är intressant hur en del skiftar ögonfärg. Mina skiftat mellan grönt, grått och lite brunt. Oftast mest gröna
På en "kyckling-buske"... eller möjligtvis träd?Intressant. Jag undrar hur den kycklingen odlas.
Tror att det står 1.00% veganFick äntligen en bild på denna skylt. Sitter på vår lokala thaimat hak
Visa bifogad fil 14825
Jag tror det står not "soy...." upp till höger... men ändå