Rensat lite bilder på telefonen och hittade massor av bilder på ponnyn så nu sitter jag här och är lite ledsen och saknar min lilla ponny
Förstår hur det känns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rensat lite bilder på telefonen och hittade massor av bilder på ponnyn så nu sitter jag här och är lite ledsen och saknar min lilla ponny
Här är det väldigt behagligt faktiskt . Termometern visar 23,9 både inne och ute (det är skugga på den nu).Jag dör, 26.5 inne och 29 ute (iofs precis i solen) kom igen, klockan är sex, då ska det inte vara så här varmt. Hade tänkt laga fajitas ikväll men fasiken att jag orkar göra det. Möjligtvis tsatsiki.
Förstår hur det känns
Solen bränner obarmhärtigt. Allt är alldeles för varmt.
Allt grönt slokar. Jag med.
Jag och katten är lika utslagna. Vi flyttar oss från plats till plats i lägenheten. Har dragit ner persiennerna i värsta gasset, hjälper lite. För varmt!!!
Ok, va nog inte så smart att va ute i solen från ca 13-17, förvisso hade jag smort in mig med solkräm men solen har lyckats ta ändå. Röd och varm nu.Mockar hage och solar samtidigt som jag ser så hästen äter upp sitt hö.
heartRensat lite bilder på telefonen och hittade massor av bilder på ponnyn så nu sitter jag här och är lite ledsen och saknar min lilla ponny
Hur går det med huvudvärken?Har tvättat håret för första gången sedan i onsdags. Så himla skönt! Hittade 19 metallclips som de satte ihop såret med, så himla otrevligt sedan dess blev det lugn och ro. F.n i sängen medan minstingen tittar på Youtube. Dags att stoppa barnen i duschen snart med, de har lekt ute utan kläder kan man se
Fortfarande ganska starka huvudvärkstabletter men nu verkar de faktiskt lyckas ta död på den huvudvärken i princip helt också, inte bara ta bort det allra värsta. Jag har ju legat i gränslandet sedan i fredags men nöjt mig då alternativet är tabletten som gör att man lämnar planeten lite och när man kan stå på fötterna känns det ju trist. Åt den i ganska stora mängder onsdag-torsdag då huvudvärken var fruktansvärt vidrig då så det känns verkligen positivt detta.Hur går det med huvudvärken?
Har varit ute sen halv elva. Först frukost ute, sen håller jag på att röja lite i trädgården. Klippt undan lite buskar/träd, krattat bort lite dött gräs osv. Nu ska jag försöka ta tag i den där snåriga saken på baksidan som jag tänkte elda upp men det blev ju fint väder igen tvättat en maskin med tyg också, som nu hänger ute, har en till på g som nog borde vara klar snart.