Allting från regionen är ”borta”. Från alla år. Så himla märkligt.
Det kom tillbaka idag. Med en ny liten anteckning (men ingen ny info).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allting från regionen är ”borta”. Från alla år. Så himla märkligt.
Det blir väl sådär om någon marknadsföringsmänniska bestämmer att nu gör vi såhär och alla ska delta och det är väl inget problem för alla är ju så vana med videosamtal och tiktok och postar ju ändå filmer av sig själva helatiden.Mitt lokala köpcentra har gjort en reklamfilm där flera butiksinnehavare berättar om sina tips och trender på ett "inspirerande" sätt.
Problemet: ALLA ser ut som om personen bakom kameran håller de under pistolhot! Stammande, blinkande och med kraftiga sväljningar läser de innan till om höstens bästa köp. Några ser ut att vara på gränsen till att svimma med svetten skinande.
Alla älskar inte att vara framför kameran men några tagningar måste ha varit bättre?
Återkommande störning. Tyvärr... Det är svårt att bli av med dem.Patetiska och manipulativa nättroll.
Jamen jösses! Klart du ska gå till en läkare, utan tvekan.Min fot. Jag får nog pallra mig iväg till en läkare på måndag.
Visa bifogad fil 152394
Mobbing är naturligtvis en annan sak, och fruktansvärt oavsett ålder på de inblandade. Min reflektion gällde mer tillfälliga konflikter. Där upplever jag att barn är mer direkta än många vuxna.
Jag håller helt enkelt inte med.
En tonåring jag känner som har autism har svårt för att umgås med barn/jämnåriga i grupp. Just för att det sociala spelet och bristen på rak kommunikation gör dem svårare att förstå sig på. Vuxna är däremot rakare i sin kommunikation och håller mycket mer sällan på med samma sociala spel som barn/tonåringar håller på med när de försöker komma på vem de är och vad deras plats i världen är.
Sen tror jag att många som jobbar med barn ser vad de tror är tillfälliga konflikter när det egentligen är mobbing eller förstadie till mobbing det handlar om.
Sådant är så vidrigtNär man öppnar en bild och tror att nån skickat nåt intressant eller gulligt och så är det en dick pic
En sån person hade jag avlägsnat ur mitt liv omgåendeNär man öppnar en bild och tror att nån skickat nåt intressant eller gulligt och så är det en dick pic
Barnen jag tänkte på är som sagt ännu långt ifrån tonårens sociala spel.
Med det sagt lämnar jag gärna den diskussionen här i stället för att låta den ta över hela tråden
Det är väl tur ändå att inte alla tycker precis likadant om allt, tänk så tråkigt det skulle vara då.
Idioter.