Tömt ut bränsledunkar? Vart nånstans? På marken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens ”klimataktivister”Tömt ut bränsledunkar? Vart nånstans? På marken?
Dagens ”klimataktivister”
Kan bara hålla med, alla har rätt att utrycka sin åsikt. Men en får inte utsätta andra individer för fara!Nej, det här är inte klimataktivister. Det är antingen anti-gruvaktivister eller främmande makt (i det här fallet mest troligtvis det förstnämnda).
Det är ok att vara emot gruvdrift. Men vi har alla rätt att komma hem välbehållna från jobbet (ja, jag har också blivit utsatt för sabotage som kunde ha dödat mig).
Vilken?Men skjut mig och kalla mig Sven!
Sträcksett en serie på sistone och har nu två avsnitt kvar - och då har de TAGIT BORT DEN! Tittade igår, stod ingenting om att den skulle försvinna. Men nu FINNS den inte!
Googlat runt och den finns ingen annanstans heller, inte som går att se från Sverige. Glööööööööö!
ScorpionVilken?
Ok. Det brukar ju informeras om när de ska försvinna.Scorpion
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.
Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.
Jag måste bara få undra, vad är det för fel på TV4 Play ?Körde tv4 bara ett avsnitt av For those about to die, för att man ska kolla på play sen eller vad? Då stör jag mej orimligt mycket på det. Även om jag inte blev speciellt impad av första avsnittet så tänkte jag att den kunde gå som helgunderhållning. Men ska det vara på det viset så kan dom köra upp den någonstans. Jag tänker inte kolla på play.
Ja det brukar ju det, men ingenting.Ok. Det brukar ju informeras om när de ska försvinna.
Du känner ingen som har den på dvd?
Jaha, jag trodde i mitt stilla sinne att dom skulle visa på lördagar eftersom första avsnittet gick på en lördag. Onödigt sent på en söndag dessutom.Jag kollade i tv-tablån. De visar avsnitt 3 ikväll kl. 22.15 på TV4.
Jag tittar aldrig på Play. Särskilt inte tv4 för den har alltid krånglat för mej.Jag måste bara få undra, vad är det för fel på TV4 Play ?