Jaha, jag trodde i mitt stilla sinne att dom skulle visa på lördagar eftersom första avsnittet gick på en lördag. Onödigt sent på en söndag dessutom.
Ja, det är för sent för mig. Därför ser jag det på TV4 Play.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, jag trodde i mitt stilla sinne att dom skulle visa på lördagar eftersom första avsnittet gick på en lördag. Onödigt sent på en söndag dessutom.
Full av reklam, helt vansinnig att titta på. Tacka vet jag inspelningsbox.Jag måste bara få undra, vad är det för fel på TV4 Play ?
Såna moderna grejer har inte jagFull av reklam, helt vansinnig att titta på. Tacka vet jag inspelningsbox.
Det är nog nästan 5 år sedan de helt försvann från marknaden, och min är nog från 2007 (den andra vi köpte). Så särskilt ”moderna” är de inte.Såna moderna grejer har inte jag
Med mitt Telia Play-paket ingår reklamfri TV4 Play så det "problemet" slipper jag.Full av reklam, helt vansinnig att titta på. Tacka vet jag inspelningsbox.
Då är det ju nästan modernt. Jag är fullkomligt efter när det gäller såna prylarDet är nog nästan 5 år sedan de helt försvann från marknaden, och min är nog från 2007 (den andra vi köpte). Så särskilt ”moderna” är de inte.
Har de verkligen försvunnit helt?Det är nog nästan 5 år sedan de helt försvann från marknaden, och min är nog från 2007 (den andra vi köpte). Så särskilt ”moderna” är de inte.
Det har du nog rätt i, det finns en generation till.Har de verkligen försvunnit helt?
Är inte det här en sådan tex?
https://www.allente.se/kundservice/boxar-och-hardvara/inspelningsbar-tv-box/
Ja herre gud vad försäljarna idiot förklarar en för att man vill kunna spela in.Det är nog nästan 5 år sedan de helt försvann från marknaden, och min är nog från 2007 (den andra vi köpte). Så särskilt ”moderna” är de inte.
Här är det de som idiotförklara en för just det. Eller de idiotförklara en för att man inte byter till dem. Sist skulle de in och uppdatera boxen som är Telenor s jo de ägdes av Telenor jaha häromdagen ägdes ni av Telia när ni var hos jobbarkompisen...Har de verkligen försvunnit helt?
Är inte det här en sådan tex?
https://www.allente.se/kundservice/boxar-och-hardvara/insinspelningsbar-tv-box
Mm, jo, ungdomarna ”förstår” inte det överlägsna i att kunna spela in i egen låda istället för att sätta sig i knät på streamingtjänsternas optimeringsingenjörer och försäljningsnycker och molnbaserade datahallsströmmar.Ja herre gud vad försäljarna idiot förklarar en för att man vill kunna spela in.
Men du har en vecka på dig. Ja men ibland behövs mer tid.Mm, jo, ungdomarna ”förstår” inte det överlägsna i att kunna spela in i egen låda istället för att sätta sig i knät på streamingtjänsternas optimeringsingenjörer och försäljningsnycker och molnbaserade datahallsströmmar.
/The last dinosaur
Jo, det är det stora skämtet. Att betala för att byta inspelad tablå-tv med självvald lagringstiden mot en enda veckas flexibilitet. Men den uselheten är väl Boxer ganska ensamma om?Men du har en vecka på dig. Ja men ibland behövs mer tid.
Ok men uppenbarligen finns de fortfarande och säljs så det finns ju en marknad för demHär är det de som idiotförklara en för just det. Eller de idiotförklara en för att man inte byter till dem. Sist skulle de in och uppdatera boxen som är Telenor s jo de ägdes av Telenor jaha häromdagen ägdes ni av Telia när ni var hos jobbarkompisen...
Du är inte ensam om att vara ”the last dinosaur”Mm, jo, ungdomarna ”förstår” inte det överlägsna i att kunna spela in i egen låda istället för att sätta sig i knät på streamingtjänsternas optimeringsingenjörer och försäljningsnycker och molnbaserade datahallsströmmar.
/The last dinosaur
Har varit låst till Boxer som enda möjliga leverantör i så många år - enda som sänder signalerna i etern som man kan fånga med antenn, så inte uppdaterad på leverantörerna inom ip-tv. Men bra att det fortfarande finns kvar!Ok men uppenbarligen finns de fortfarande och säljs så det finns ju en marknad för dem
Sist jag pratade med Allente blev jag inte alls idiotförklarad för att jag ville ha en inspelningsbar tv box
Jag kör parabol jagHar varit låst till Boxer som enda möjliga leverantör i så många år - enda som sänder signalerna i etern som man kan fånga med antenn, så inte uppdaterad på leverantörerna inom ip-tv. Men bra att det fortfarande finns kvar!
Aha. Ja, play är det ENDA jag tittar på (via Chromecast), så jag är väl van ! SVT Play, Telia Play och TV4 Play.Jag tittar aldrig på Play. Särskilt inte tv4 för den har alltid krånglat för mej.
Alltså en dum fråga från mig som inte är så bra på tekniken kring tv-apparater: vi hade tidigare box för att kunna spela in.Mm, jo, ungdomarna ”förstår” inte det överlägsna i att kunna spela in i egen låda istället för att sätta sig i knät på streamingtjänsternas optimeringsingenjörer och försäljningsnycker och molnbaserade datahallsströmmar.
/The last dinosaur