Jag är död å borde verkligen laga mat så jag får mat i vettig tid. Men orkar inte flytta mig ifrån soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sån att ha nu så rätt tunn. Vill ha skydd om jag åker av men inte bli för varm.Tjock eller tunn tröja?
Har köpt å skickat tillbaka där. Svårt med strl å min kroppsform tydligenJägarliv tror jag sidan heter där jag hittat en del bra.
Men du behöver komma till läkare och bli undersökt om det är så illa?Det går bra för mig...Inte. Ramlade på en parkering utanför en affär. Föll handlöst. Kunde inte komma upp. 2 män kom och hjälpte mig upp och stöttade mig så jag kom till en sittplats. De ville ringa ambulans men jag sa att det nog inte var så illa. Körde därifrån (automatväxlad bil) efter en liten stunds vila. Behövde handla mat. Tänkte att bara jag har en kundvagn så går det nog. Det gick inte. Ringde min dotter som tack och lov hade slutat för dagen så hon fick köra hem mig. Hon lindade foten och såg till att jag fick mat och smärtlindring.
Antagligen. Men jag hoppas slippa åka in. Lovade dottern att åka in om det blir sämre...Men du behöver komma till läkare och bli undersökt om det är så illa?
Det går bra för mig...Inte. Ramlade på en parkering utanför en affär. Föll handlöst. Kunde inte komma upp. 2 män kom och hjälpte mig upp och stöttade mig så jag kom till en sittplats. De ville ringa ambulans men jag sa att det nog inte var så illa. Körde därifrån (automatväxlad bil) efter en liten stunds vila. Behövde handla mat. Tänkte att bara jag har en kundvagn så går det nog. Det gick inte. Ringde min dotter som tack och lov hade slutat för dagen så hon fick köra hem mig. Hon lindade foten och såg till att jag fick mat och smärtlindring.
Körde max 1 km och dottern körde mig hem.Om du inte ens kan ta dig upp på egen hand så ska du väl absolut inte köra bil? Du tycks ju inte veta vad problemet är?
Körde max 1 km och dottern körde mig hem.