Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.Att Adlibris skickar paket med Ica (?!). Till en butik 4 mil åt fel håll. Dessutom verkar den (boken) aldrig komma fram. Skulle varit i butiken den 18e men är inte där än.
ch nu kommer jag störigt nog inte ens in på Adlibris för att kolla hur det går med mitt paket. pga sidan är blockerad av någon threat protection sida ?Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.
Mitt skulle ha kommit idag så är inte såå försenat. Än. Återstår o se när det dyker upp...
Tydligen funnits ett tag: https://www.dagenshandel.se/article...tjanst_adlibris_forst_ut_att_samaka_med_matenVäntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.
Mitt skulle ha kommit idag så är inte såå försenat. Än. Återstår o se när det dyker upp...
Oj det har jag aldrig sett. Var bara några veckor sen jag beställde sist från Adlibris och då fanns det inte för mig. Antar det kommit till mitt lilla Ica nyligen då.Tydligen funnits ett tag: https://www.dagenshandel.se/article...tjanst_adlibris_forst_ut_att_samaka_med_maten
Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.
Att Adlibris skickar paket med Ica (?!). Till en butik 4 mil åt fel håll. Dessutom verkar den (boken) aldrig komma fram. Skulle varit i butiken den 18e men är inte där än.
Gör dom olika i olika delar av landet?Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.
Gör dom olika i olika delar av landet?
För ca 4 veckor sedan som fick jag mitt bokpaket från Adlibris, det kom till brevlådan med Early Bird, jättesmidigt! Med leveransuppgifter som t.o.m. stämde...
Tror inte Early Bird finns som alternativ för mig ens?Gör dom olika i olika delar av landet?
För ca 4 veckor sedan som fick jag mitt bokpaket från Adlibris, det kom till brevlådan med Early Bird, jättesmidigt! Med leveransuppgifter som t.o.m. stämde...
Vi har inte heller Early Bird här. Jag brukar också oftast ta Instabox för då levereras mitt paket några hundra meter ifrån där jag jobbar, och det brukar komma fram snabbare än med Postnord .Tror inte Early Bird finns som alternativ för mig ens?
För mig jag brukar ta Instabox annars. Men nu har jag inget minne av att jag ens fick välja.
Det kommer gå bra i morgon. Det fixar du.Ska strax iväg till skolan innan för en sista lektion innan det superviktiga ångestframkallande provet imorgon.
Fast man vill väl inte riskera en buckla på sin egen bil?Ställ dig på platsen till vänster, precis intill bilen. Då blir det jobbigt att ta sig in i förarsätet.