Tack.Det kommer gå bra i morgon. Det fixar du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Det kommer gå bra i morgon. Det fixar du.
Riktigt riktigt nära ger inga bucklorFast man vill väl inte riskera en buckla på sin egen bil?
Man parkerar så nära så dom inte kan slå upp sin dörr och tar ett par kort innan man går därifrånFast man vill väl inte riskera en buckla på sin egen bil?
Hela morgonen har jag tänkt att "Åh, vad härligt att det är fredag! Då blir det godis idag" och så är det bara torsdag
Antar att @LadyCovergirl är skyldig?
Vad läskigt, jag behöver inte ens hinna läsa vgv-tråden för att bli luradAntar att @LadyCovergirl är skyldig?
Tjock eller tunn tröja?Letar efter ridtröja, allt har huva. Jag vill inte ha de i skogen. Jag vill även ha fickor med dragkedja. Å inte betala miljoner. Störigt att inte hitta nått vettigt
Nä. Jag hade parkerat min bil så långt ifrån människan som möjligt.
Samma här.Nä. Jag hade parkerat min bil så långt ifrån människan som möjligt.
Nä. Jag hade parkerat min bil så långt ifrån människan som möjligt.
Jag hade gjort lika och heller inte varit speciellt rapp med att flytta migJag kan bli ganska obstinat. En gång stod en bil parkerad på min plats. Det finns många lediga platser men jag satte min bil precis bakom istället
Jägarliv tror jag sidan heter där jag hittat en del bra.Letar efter ridtröja, allt har huva. Jag vill inte ha de i skogen. Jag vill även ha fickor med dragkedja. Å inte betala miljoner. Störigt att inte hitta nått vettigt