Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 544
  • Visningar Visningar 70 098
Jag har en manlig kollega som verkligen är en nedlåtande slashas med kvinnoförakt som tar varje tillfälle i akt att bokstavligen stå med armarna i kors
Nu har han kommit på en liten sak vi kan förbättra och får genast beröm med namn i det allmänna veckobrevet :wtf:
Av en av mina kvinnliga kollegor
Som en gång erkänt att hon tycker han är läskig för han blir så arg ibland O_o
Jag känner verkligen bara ok så karln som gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt och som dessutom är elak och har ett gräsligt humör ska vi hylla så alla vet hur duktig han är :cautious:

Och alltså överlag är några av mina kvinnliga kollegor mer förlåtande mot manliga kollegor som gör fel än mot sina kvinnliga kollegor och jag känner verkligen :yuck:
Trots att jag jobbar på en kvinnodominerad arbetsplats eller kanske just därför :confused:

Senast ändrad:
10k i lön denna månad. Bara det att jag har 13k i bara räkningar. Måste bland annat fixa månadsfaktura för CSN så jämnar ut kurvan lite.

Sen hade jag planerat för jobb nästa helg. Men lät som på chefen att vi nu inte får det pga krångelkund. Definitivt svar i slutet på denna vecka.
Så där förvinner då direkt 2 dagars jobb upp i rök för nästa månad.
Måste verkligen få igång mitt andra jobbet eller hitta ett kompletterande jobb att fylla ut med...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 058
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 102
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 492
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • tämja halvvuxna katter
  • Guldfasanerna