Hittade ett par minimala trosor och funderar över hur de ska sitta. Antingen försvinner de in i röven eller så försvinner fiffin
Mest komiskt men lite störande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En stukad fot. Jag snubblade på en kantsten.Om du inte ens kan ta dig upp på egen hand så ska du väl absolut inte köra bil? Du tycks ju inte veta vad problemet är?
Fick med ett par såna till en bikini för många herrans år sen. Kan säga att överdelen var inte mycket större den. Tror det var storlek L eller XL. Jag drog på den tiden M men tänkte att jag tar lite större då det garanterat är liten storlek. Den var snarare XS. Synd för den var så satans snygg.Hittade ett par minimala trosor och funderar över hur de ska sitta. Antingen försvinner de in i röven eller så försvinner fiffin
En stukad fot. Jag snubblade på en kantsten.
Känner verkligen igen mig, mycket frustrerande.Stör mig på att min hjärna jobbar hårt på att skapa dåliga tankar/katastroftankar när allt är bra.
Nu varit på tre affärer varav två Coop som bara inte hade just den inne... Köpte en present istället som verkar blivit närmare dubbelt så dyr som skylten. Köpte lite godis men halvt fel godis för wtf utbudet numera.... Gaaaaaaaaaaah.Behöver ett nytt lysrör till köket, tänkte att det gick att lösa på Biltema men varför skriver de inte ut längderna??? Mitt hopp står nu till Coop eller möjligtvis Ica där det förstnämnda iaf har en ok produkt i sortimentet men
Det gör de ju? Längderna står ju på allihop?Behöver ett nytt lysrör till köket, tänkte att det gick att lösa på Biltema men varför skriver de inte ut längderna??? Mitt hopp står nu till Coop eller möjligtvis Ica där det förstnämnda iaf har en ok produkt i sortimentet men
Ja! Varför liksom?Känner verkligen igen mig, mycket frustrerande.
Nej? Men å andra sidan är jag nu helt lost så visst kan jag vara lurad av layouten... tror mig hittat något på Jula men helt utan ork att åka dit såDet gör de ju? Längderna står ju på allihop?
Nej? Men å andra sidan är jag nu helt lost så visst kan jag vara lurad av layouten... tror mig hittat något på Jula men helt utan ork att åka dit så
Jodå, jag kollade igen. Längden står i rubriken på varje lysrör.Nej? Men å andra sidan är jag nu helt lost så visst kan jag vara lurad av layouten... tror mig hittat något på Jula men helt utan ork att åka dit så
Det är inte vad jag såg, det fanns på vissa hela tiden, inte alla men strunt samma och tack för hjälpenJodå, jag kollade igen. Längden står i rubriken på varje lysrör.
Edit - såg nu att @sjoberga lagt in bild redan.