Det är det jag menar, puder och mjöl blir kladdigt och äckligt. Fläckar det inte kläderna?Det blir lika äckligt och kladdigt som talk och barnpuder.
Om det inte är något du har hemma så köp inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det jag menar, puder och mjöl blir kladdigt och äckligt. Fläckar det inte kläderna?Det blir lika äckligt och kladdigt som talk och barnpuder.
Om det inte är något du har hemma så köp inte.
Strunt samma, är det inget du använder så köp inte.Det är det jag menar, puder och mjöl blir kladdigt och äckligt. Fläckar det inte kläderna?
Alltså..
Den här tiden på året är det jäkligt svårt att veta om det är allergi eller förkylning som orsakar ohemula mängder snor, attacknysningar och allmänna slemattacker i lungor/luftrör
Vårens mantra - "ingen feber/huvudvärk/öronvärk/halsont/flussiga ögon = astma och allergi"
Står på lågdos kortison pga allergiutslag, men det är faktiskt inget som påverkar övrigt speciellt mycket.Jag brukar äta lite kortison och kolla om det går över. Fungerar inte kortison så är jag sjuk.
Jag är golvad den här tiden på året. Igår gick jag upp åt frukost vid tio, halv tolv var jag redo för en tupplur.Alltså..
Den här tiden på året är det jäkligt svårt att veta om det är allergi eller förkylning som orsakar ohemula mängder snor, attacknysningar och allmänna slemattacker i lungor/luftrör
Vårens mantra - "ingen feber/huvudvärk/öronvärk/halsont/flussiga ögon = astma och allergi"
Det tror jag nog, som ett komplement.Jag tänker att det kanske inte är tänkt att användas under kläder? Det brukar stå som ett alternativ till långbenade underkläder, inte ett komplement. Men visst, det skadar inte att testa. Ska bara hitta en sort i butik nära mig som inte innehåller petroleum (i min enfald trodde jag det var rent talk alltid men efter en stund googlande inser jag att så inte är fallet)
Jag får väl testa med kläder jag inte är rädd om, som jag kan slänga om det blir fula fläckar.Det tror jag nog, som ett komplement.
Hoppas du hittar något som funkar
Testade kortison igårJag brukar äta lite kortison och kolla om det går över. Fungerar inte kortison så är jag sjuk.
Tog dock 50 mg igår så.
Behöver kanske inte ta så många för att det ska hjälpa vid detta.
Tar ju 60 mg vid svullen mun osv
Jo jag har ju även adrenalin hemma såDet är ju gigantiska mängder jämfört med vad jag ska ta.
Rek dos är 2,5 mg/dag för att inte utslagen ska blossa upp och inte ens vid kraftigare allergireaktioner som krävt akutbesök har jag fått mer än 6 mg (12 tabletter) vilket också är vad jag är rekommenderad att ta vid akuta svullnadsreaktioner på hemmaplan, nu när jag har kortison hemma.
Det är ju gigantiska mängder jämfört med vad jag ska ta.
Rek dos är 2,5 mg/dag för att inte utslagen ska blossa upp och inte ens vid kraftigare allergireaktioner som krävt akutbesök har jag fått mer än 6 mg (12 tabletter) vilket också är vad jag är rekommenderad att ta vid akuta svullnadsreaktioner på hemmaplan, nu när jag har kortison hemma.
Jag vaknade en halvtimme innan jag väckarklockan. Inte uppskattat.Vaknade 06. Vill inte vakna så tidigt, dagen blir så jäkla lång