Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja! Ser om från början 😄
Underbart! Funderar på att göra det jag också men har sett om den så många gånger så jag kan allt redan :D

Sorterade lite på min dator i dag eftersom den tjatade om platsbrist, och hittade flera The Walking Dead memes... slängde dem i papperskorgen för tänkte att "ingen på buke förstår dem ändå" :D Alla andra serier pratas ju om utom den ;)
 
Ja det har jag tänkt på med. Däremot har de vanliga plåtarna nästan lika höga kanter........
Förr var en långpanna även rätt djup, numera är det en rätt liten kant typ. Vad hände med djupet???

1681576374577.jpg


Förr?

Bytte spis för snart 2 år sedan och då ingick den här långpannan.
 
Ja det har jag tänkt på med. Däremot har de vanliga plåtarna nästan lika höga kanter........
Ja det är svårt att se och ibland känna skillnad när det går fort med min syn. Tycker det är lite trist att den förändringen kommit. Förr var det djupa avgränsade kanter på långpannan och plåtarna hade en liten avgränsad kant, tycker det var finemang.
 
Den till höger 3 cm hög kant, den till vänster 2 cm hög kant. Det är sådana här jag haft de senaste typ 20 åren eller så trots byte av spis flera gånger :(
340928852_799667244373528_2936588209052264669_n.jpg
 
Mitt huvud stör sig på att en granne spelar hög dunka dunka. Tror festen hade blivit trevligare med lite lägre musik.😉
Samtidigt ligger det inte för mig att klaga på folk en lördag 20:30. Alltså jo här klagar jag men inte till dom.
 
Lendo reklamen där dom sjunger. "Så höjer vi" och sen startar gubben sjunga i helt fel tonart.
(Japp jag tillhör tyvärr dem med absolut gehör, det är en plåga och inte en välsignelse)
 
Jag har fått en e-faktura på 0 kronor = måste störigt nog på måndag leta reda på nån människa som 1) kan upplysa om varför den är på 0 kr och 2) kan upplysa om varför i fridens dagar de ens skickat den.
Jag får det ibland av elbolaget när summan på fakturan är under 100kr för att de då slår ihop det med nästa månad. Finns dock ändå en specifikation som säger just det med den aviseringen/posten.
 
Jag får det ibland av elbolaget när summan på fakturan är under 100kr för att de då slår ihop det med nästa månad. Finns dock ändå en specifikation som säger just det med den aviseringen/posten.
Det är min parkering på jobbet, så summan är statisk. Eller ska vara iaf 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 231
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 612
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 121
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp