Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått en e-faktura på 0 kronor = måste störigt nog på måndag leta reda på nån människa som 1) kan upplysa om varför den är på 0 kr och 2) kan upplysa om varför i fridens dagar de ens skickat den.
:D
Jag får varje månad en makulerad faktura från en försäkring.
"Om du betalar via autogiro kan du bortse från denna och det står makulerad istället för summa"
 
Man brukar ska uppge kod/vara inloggad för att såna specialrabatter ska funka.
Har iaf aldrig varit med om att det sker helt av sig självt.
Jag tycker att de kan skicka både om sådana erbjudanden som är generella och sådana som kräver inloggning som kundklubbsmedlem e.dyl. I en del fall av X % på alla köp för alla kunder kan priserna redan vara "ommärkta" på hemsidan så det inte är en rabatt som dras i kassan.
 
Samma här, jag gick både via länken och var inloggad på hemsidan. Men inga 25%. Skrev till dem jag också dock inte irriterat.

Det var en kod man skulle lägga till också, 25sunday, sen gällde det endast på ordinarie pris och ej på menstrosor.

Sen ska jag tillägga att man ser ju om man får rabatt innan man betalar i kassan? . I fm hittade jag inte villkoren för koden på hemsidan (nu står de dock på första sidan) men kunde snabbt lista ut att menstrosor inte ingick (vilket det typ aldrig gör), eftersom det inte drogs någon rabatt i kassan med koden, medan andra varor fick rabatt.
 
Det var en kod man skulle lägga till också, 25sunday, sen gällde det endast på ordinarie pris och ej på menstrosor.

Sen ska jag tillägga att man ser ju om man får rabatt innan man betalar i kassan? . I fm hittade jag inte villkoren för koden på hemsidan (nu står de dock på första sidan) men kunde snabbt lista ut att menstrosor inte ingick (vilket det typ aldrig gör), eftersom det inte drogs någon rabatt i kassan med koden, medan andra varor fick rabatt.
Okej, konstigt att det inte stod i smset..

Jag beställde ändå, för det var grejer jag behövde. Men vore ju inte fel att få lite rabatt..
 
Det var en kod man skulle lägga till också, 25sunday, sen gällde det endast på ordinarie pris och ej på menstrosor.

Sen ska jag tillägga att man ser ju om man får rabatt innan man betalar i kassan? . I fm hittade jag inte villkoren för koden på hemsidan (nu står de dock på första sidan) men kunde snabbt lista ut att menstrosor inte ingick (vilket det typ aldrig gör), eftersom det inte drogs någon rabatt i kassan med koden, medan andra varor fick rabatt.
Jag letade bland erbjudande på mitt konto och tittade på första sidan efter kod men såg inget tydligt innan jag godkände beställningen så jag bestämde mig för att kontakta dem i efterhand.

Meddelandet ser ju bara ut så här;
IMG_0949.jpeg
 
Att ett relativt stort Hemköp inte har senapspulver utan jag behöver ta mig in till stan för att köpa det. Som tur är finns det i samma affär som min yoghurt så det blir enkelt att ta det på samma gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 264
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 122
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp