Ah, tänkte inte på det.Är ju konstskola, finns mängder av olika pennor precis överallt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, tänkte inte på det.Är ju konstskola, finns mängder av olika pennor precis överallt
De har egen budget och sådant som kostar under x kronor behöver inte godkännas någonstans.
Det går helt enkelt inte att komma ifrån. Jag har försökt med ganska många knep men antingen stångar jag mig blodig kring detta eller så skrubbar jag en whiteboard.
Aceton är ett bra lösningsmedel när det händer, då räcker det med att torka av och man slipper skrubba…Folk som ritar på whiteboardtavlor med fel typ av penna, flertalet gånger under lång tid, när det finns 6 fungerande whiteboardpennor inom armlängds avstånd från tavlan.
Har skrubbat två whiteboardtavlor i 1,5 timme.
Skulle någon klaga på det så får du ju svara att det inte är ditt ansvarsområde att rengöra fullklottade whitebordtavlor @HoarfrostEller så skiter du i det. Fullklottrad whiteboard och papper slängt på golvet är ju knappast ditt problem
Är dock min arbetsuppgift numera Tyvärr.Eller så skiter du i det. Fullklottrad whiteboard och papper slängt på golvet är ju knappast ditt problem
Hade T-sprit till hands Men när det är så många lager blir det lite skrubb i alla fall.Aceton är ett bra lösningsmedel när det händer, då räcker det med att torka av och man slipper skrubba…
Är dock min arbetsuppgift numera Tyvärr.
Är du lokalvårdare också numera?Är dock min arbetsuppgift numera Tyvärr.
Jag har ingen arbetsbeskrivning, cheferna här tror inte på arbetsbeskrivningar. Men ja, jag fick ansvar att hålla föreläsningssalar välstädade, korrekt möblerade och se till att utrustning fungerar.Står det i din arbetsbeskrivning att du är ansvarig för att städa bort andras fel?
Det har jag alltid mer eller mindre varit. Det sades inget om det på intervjun, men blev så med tiden.Är du lokalvårdare också numera?
Jag har ingen arbetsbeskrivning, cheferna här tror inte på arbetsbeskrivningar. Men ja, jag fick ansvar att hålla föreläsningssalar välstädade, korrekt möblerade och se till att utrustning fungerar.
Det har jag alltid mer eller mindre varit. Det sades inget om det på intervjun, men blev så med tiden.
Regler finns och har funnits sedan jag började här. Jag satte upp reglerna eftersom jag fick arbetsuppgiften då, för ett par år sedan. Sedan "slapp" jag den pga dålig bemanning. Bemanningen är fortfarande urusel men det har ballat ur totalt i salarna så nu måste jag ta tag i det igen.Då kanske inte du tror på den sortens arbetsuppgifter?
Det går ju också att införa regeln att man alltid lämnar salen i ordning och att du isf ska kontrollera det innan salen godkänns? (Eftersom man uppenbarligen måste agera som med barn.)
Väntar på om någon stör sig Finns risk för att det är jag själv
Nej men vad ÄR detta?
Anarki.
Ja, det känns inte helt ok
Här ser vi vem som styr med järntassen.Ja, det känns inte helt ok
Ursäkta, men vem är du? Har vi träffats förut?Väntar på om någon stör sig Finns risk för att det är jag själv
Ursäkta, men vem är du? Har vi träffats förut?
Klar trollvarning på detta!
Hon ser ut som någon man inte vill möta i en gränd en mörk kväll.Ja, hon ser väl mer ut som ett troll än en söt kissekatt på den där bilden