Samma här! Riktigt höstväder med regn på tvären.Det regnar ute.
Sambon undra om jag kunde hämta ett paket åt honom, frågade om han hade tittat ut men det hade han inte (jag cyklar)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Riktigt höstväder med regn på tvären.Det regnar ute.
Jag läste den slutet av 80-talet och tyckte den var skit redan då.Haha jag läste serien när jag var 12-13 år så väldigt länge sen. Tyckte då att den var spännande men jag hade nog tyckte annorlunda idag.
Sa just samma sak till kollegan, nu kommer den tiden när det aldrig blir ljust utan allt är blött, grått och skitigt.Det regnar här med och det är så jäkla mörkt!!! Och värre blir det ju!
Sa just samma sak till kollegan, nu kommer den tiden när det aldrig blir ljust utan allt är blött, grått och skitigt.
Häda inteÄr det bara jag som tycker Sagan om isfolket är skit?
Häda inte
"Men lilla gumman, nu har jag tänkt ut detta alldeles själv (förstår om min intelligens bländar) och kommer att tala om för dig hur du ska sköta ditt jobb, håll inte på och avbryt när jag talar, här ska du få höra..."Folk som pratar utan att veta vad de pratar om. Fick precis från min chef kortfattat: X säljer dåligt, skulle vi kunna gå ut med tydlig information om att X finns? Kanske på sociala medier? Snälla chef, X har fått flera egna inlägg under hösten och även ett nationellt mailutskick. Folk vet att X finns, vadan detta antagande att det är just kommunikationen som brustit innan man ens kollar.
Föredrar när folk som inte vet formulerar sig precis så. X säljer dåligt, hur har kommunikationen sett ut? Inte jättesvårt.
Eller som en annan kollega som hann förklara hela grejen med Employee Advocacy och Employee Branding som en "idé" innan han tillslut blev tyst och jag på ett snyggt sätt fick förklara att det är givet (och vedertaget..).
"Men lilla gumman, nu har jag tänkt ut detta alldeles själv (förstår om min intelligens bländar) och kommer att tala om för dig hur du ska sköta ditt jobb, håll inte på och avbryt när jag talar, här ska du få höra..."
Manlig hybris. Så osmakligt. Du får ta ner dem på jorden.överskattar sin egen förmåga och underskattar min