Det är självklart för vissa.Men självklart är massage friskvård! Det mjukar upp muskler och man blir avslappnad. Jag är tacksam att det ingår i mina friskvårdspengar .
För mig är tex tandvård friskvård och det ingår inte. Finns ingen logik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är självklart för vissa.Men självklart är massage friskvård! Det mjukar upp muskler och man blir avslappnad. Jag är tacksam att det ingår i mina friskvårdspengar .
Det är självklart för vissa.
Jo, det kunde man väl önska. Men tandvård räknas väl som sjukvård/hälsovård och ingår därför inte? Jag tycker ändå att det är MYCKET som faktiskt ingår. Jag brukar använda en del av mitt på yogobe, till exempel, för jag gillar deras mindfulness/avslappningsövningar. Förut om åren har jag gått på yoga. Synd att du inte kan hitta något som funkar för dig!Det är självklart för vissa.
Jag har beställt både massage och kinesologi för förra årets pengar.Men självklart är massage friskvård! Det mjukar upp muskler och man blir avslappnad. Jag är tacksam att det ingår i mina friskvårdspengar .
Jo det finns en logik som bygger på rimliga resonemang. Huruvida man sedan tycker beslutet är bra, eller vad man tycker om konsekvenserna är en annan sak.Det är självklart för vissa.
Nej. Gillar inte att simma och gillar intr klor.
Jag joggar. Ute.
Simmar inte, gymmar inte, vill inte bli masserad. (Hur det nu kan vara friskvård)
Nu är detta min störning och det kommer det fortsätta att vara.
Det finns inget jag kan använda det till.
Jag stör mig även på de som köper gymkort och använder det i januari och sen tröttnar.
För att jag tycker att man får pengar till friskvård så ska de inte kastas bort.Men varför i hela friden stör du dig på det?! Det är ju upp till var och en hur de gör och inget som angår någon annan.
Det är väl snarast tråkigt att de inte utnyttjar kortet eftersom de med stor sannolikhet hade mått bättre av att träna.
För att du inte är masochist?Jag brukar ju inte hänga i denna tråden,...men just nu så stör jag mig omåttligt mkt på att jag inte är/kommer bli en vinterbadare. Hela kroppen stänger ner pga kallt vatten .... men ideen är så mysig! Mörkret, kylan i luften, gärna lite tända ljus, bastu...ni hör ju , stämningen är ju verkligen så otroligt mysigt. Varför kan jag inte bara vilja kasta mig handlöst ut i nollgradigt vatten....
För att jag tycker att man får pengar till friskvård så ska de inte kastas bort.