Står tyvärr inte ut med att ha något runt huvudet när jag ska sova.Sovmask? Sådär åtminstone tills du kan få fixat en gardinsstång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står tyvärr inte ut med att ha något runt huvudet när jag ska sova.Sovmask? Sådär åtminstone tills du kan få fixat en gardinsstång?
Äsch då det brukar vara min räddning då jag ska sova på ställen som inte går att få tillräckligt mörkaStår tyvärr inte ut med att ha något runt huvudet när jag ska sova.
Jag tigger glukospulver av hårdtränande svärsonen. En rejäl sked pulver, en matsked citron plus vatten. Blir som citrondricka och är rekordsnabbt med bs.Att jag min idiot inte tänkte på att jag borde köpt hem riktig läsk för att få upp bs när jag inte äter något
Jag tigger glukospulver av hårdtränande svärsonen. En rejäl sked pulver, en matsked citron plus vatten. Blir som citrondricka och är rekordsnabbt med bs.
Socker i te, honung eller druvsocker som finns både i bit och som pulver. Allt funkar om du vill höja blodsockret.Tyvärr har jag ju ingenting liknande hemma. Funderar på om honung skulle fungera?
Socker i te, honung eller druvsocker som finns både i bit och som pulver. Allt funkar om du vill höja blodsockret.
Melatonin?Är jättetrött efter nattskiftet men kan inte sova, vilket gör att hela kroppen värker och i synnerhet foten. Eftersom jag måste åka och handla och ska ställa om till dagtid ville jag inte ta någon sömntablett och inte heller Tradolan. Sovrummet är för ljust, men har varken gardinstång så jag kan hänga upp mörkläggningsgardiner eller en trappstege så att jag når att hänga upp något, om jag ens borde klättra runt med min fot.
Stör mig på att palliativ vård i hemmet verkar betyda att personen lämnas själv hela natten och delar av dagen. Känns otryggt.
Har testat flera gånger men tycker inte det funkar, senast idag. Känner inte av det alls.Melatonin?
Brukar vara svårt att få plats på hospice samt att alla ju inte vill läggas in.Men är inte hen en fallriskpatient med svårighet att ens ta sig ur sängen? Vårdbehovet är ju jättestort, så stort att det kanske egentligen inte är lämpligt att ens vara hemma.