Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har din arbetsplats någon upphandlad företagshälsovård? När jag har mått dåligt av olika skäl men där det påverkat jobbet/påverkats av jobbet, så har jag tagit chansen att få samtalsstöd där. Kanske värt att kolla upp även för din del?Stör mig på att jag får näst intill panik då någon är missnöjd med mig.
Nu var det ju inte mitt fel att det blev fel på jobbet i går, men det är jag som får skäll, och då går jag på riktigt och tänker att det kanske varit bättre om jag inte fanns, osv. Jag vet att jag överreagerar och det inte är rationellt och att 99% av kunderna är nöjda. Jag vill ju inte reagera så här, och inser att det är oproportionerligt att gå hem under lunchen för att gråta, men men..
Tack, ja det finns, och faktiskt också möjlighet till psykologsamtal. Jag känner mig ändå mest fånig över att reagera så här, världen håller faktiskt inte på att gå under, och chefen har tagit över ansvaret för att kommunicera med den här kunden.Har din arbetsplats någon upphandlad företagshälsovård? När jag har mått dåligt av olika skäl men där det påverkat jobbet/påverkats av jobbet, så har jag tagit chansen att få samtalsstöd där. Kanske värt att kolla upp även för din del?
Kram om du vill ha
Jag tycker absolut inte du ska känna dig fånig. Den typen av reaktion är (i alla fall för mig personligen) ett tydligt tecken på att något är på tok mer generellt. Tycker absolut du ska överväga samtal för att reda lite i detTack, ja det finns, och faktiskt också möjlighet till psykologsamtal. Jag känner mig ändå mest fånig över att reagera så här, världen håller faktiskt inte på att gå under, och chefen har tagit över ansvaret för att kommunicera med den här kunden.
Köp annat märke på lurarna då? Jag har JBL, tror jag, inte trådlösa så har en adapter till Lightning-uttaget.Stör mig på att jag råkade störa till mina lurar när jag skulle kliva ut bilen, så kontakten blev sned och nu funkar de inte.
Står mig vidare på att iPhones lurar numera är av helt vansinnigt kass kvalité och går sönder för minsta lilla.
Och till sist stör jag mig på att jag nu måste köpa nya. Eftersom jag är helt beroende av dem och bara har ett par kvar nu.
Är tyvärr supergnällig på passformen och dessa lurar är de enda jag trivs med.Köp annat märke på lurarna då? Jag har JBL, tror jag, inte trådlösa så har en adapter till Lightning-uttaget.
Aha. Själv kan jag inte ha Apples för de trillar ut. Fast det kanske finns annan form på dem numera iofs.Är tyvärr supergnällig på passformen och dessa lurar är de enda jag trivs med.
Bara för att pengarna är kvar så betyder inte det att hon ej är lurad. Dom kan ha tagit lån mm i hennes namn om dom fått tillgång till bank id. Jag skulle ringt polisen direkt.Jag tror min mamma har blivit lurad och kanske id kapad
Hon hade fått ett SMS från Klarna
” Hej ditt nya kort är nu skapat Om det här inte är du ring det här numret”
Och hon hade ringt upp och blivit kopplad till bankens spärrservice och sen fått använda sitt mobila bank id flera gånger
Personen sa att han pratade både med polisen och försäkringsbolaget medan hon väntade och frågade dessutom om hon hade några värdesaker hemma
Vilket hon tack och lov inte har
Vad fan gör jag nu
Mamma tror inte hon har blivit lurad alla pengarna är ju kvar på kontot och han sa ju att han jobbade på banken och att han gjort en polisanmälan
Jag hade ringt Klarna direkt via nr till kundtjänst och inte via länk samt kontaktat polis och bank själv, aldrig använda mitt bank-ID på uppmaning av någon annan. Vad har Klarna med ev värdesaker i hemmet att göra? Låter skumt.Jag tror min mamma har blivit lurad och kanske id kapad
Hon hade fått ett SMS från Klarna
” Hej ditt nya kort är nu skapat Om det här inte är du ring det här numret”
Och hon hade ringt upp och blivit kopplad till bankens spärrservice och sen fått använda sitt mobila bank id flera gånger
Personen sa att han pratade både med polisen och försäkringsbolaget medan hon väntade och frågade dessutom om hon hade några värdesaker hemma
Vilket hon tack och lov inte har
Vad fan gör jag nu
Mamma tror inte hon har blivit lurad alla pengarna är ju kvar på kontot och han sa ju att han jobbade på banken och att han gjort en polisanmälan
Bara för att pengarna är kvar så betyder inte det att hon ej är lurad. Dom kan ha tagit lån mm i hennes namn om dom fått tillgång till bank id. Jag skulle ringt polisen direkt.
Jo jag vet detJag hade ringt Klarna direkt via nr till kundtjänst och inte via länk samt kontaktat polis och bank själv, aldrig använda mitt bank-ID på uppmaning av någon annan. Vad har Klarna med ev värdesaker i hemmet att göra? Låter skumt.