Surt.Vaknade i ett mörkt hus. Skitbrunnen har översvämmat källaren igen. Dessutom är vattnet fruset så hur jag ska lyckas pumpa upp det innan det tinar igen vet jag inte![]()
Är det en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Surt.Vaknade i ett mörkt hus. Skitbrunnen har översvämmat källaren igen. Dessutom är vattnet fruset så hur jag ska lyckas pumpa upp det innan det tinar igen vet jag inte![]()
+ @bettysmatteSurt.
Är det en-brunn eller mer bildligt talat en skitbrunn?
Vaken, typ, och ska snart vinka av sambon som ska till jobbet.
Har bytt pumpen men inget vatten kommer upp, antar att det sitter en ispropp i röret+ @bettysmatte
Tänkte inte på att det kunde tolkas som![]()
Det hade ju faktiskt varit vidrigt på riktigt.
Detta är en dagvattenbrunn som beter sig som skit och svämmar över upp i källaren. Så det är hyfsat rent vatten ändå. Har konstant en dränkbar pump som står och pumpar upp överskottsvattnet i trädgården men någon gång inatt har pumpen lagt av med jordfel som följd. Så nu har jag el i huset igen men måste lösa pumpen och översvämningen![]()
Sovmask? Sådär åtminstone tills du kan få fixat en gardinsstång?Är jättetrött efter nattskiftet men kan inte sova, vilket gör att hela kroppen värker och i synnerhet foten. Eftersom jag måste åka och handla och ska ställa om till dagtid ville jag inte ta någon sömntablett och inte heller Tradolan. Sovrummet är för ljust, men har varken gardinstång så jag kan hänga upp mörkläggningsgardiner eller en trappstege så att jag når att hänga upp något, om jag ens borde klättra runt med min fot.![]()
TydligenOch det är störigt?![]()
![]()
massage är väl en behandling? Varför skulle det inte vara friskvård.Simmar inte, gymmar inte, vill inte bli masserad. (Hur det nu kan vara friskvård)
Det var diskussionen om vad som är friskvård. Det som är friskvård är stress för ngn annan.massage är väl en behandling? Varför skulle det inte vara friskvård.
Hur definierar du massage?
Jag gissar att det också mycket beror på att det är omöjligt att binda utrustning till person på ett tillräckligt säkert sätt.Det var diskussionen om vad som är friskvård. Det som är friskvård är stress för ngn annan.
Men jag diskuterar inte vidare.
MIN störning är och förblir är att inte löparskor ingår.
På samma tema:Jag vill ha lakrits, finns inge lakrits på jobbet.
Eller klassikern som en av mina före detta chefer ofta höll på med: inte förstod att vi andra inte kunde se hennes justeringar i bifogade dokument...- person med stödfunktion som inte kan dela dokument utan man länkar till dokumentet i sin egen plattform vilket gör att vi andra 30 som ska läsa dokumentet inte kan öppna det utan måste begära åtkomst, vilket vi inte fått eftersom personen som sitter på dokumentet inte har förstått att vi inte kan öppna. Lång mailtråd om detta, men nu har vi rett ut att man kan inte länka till dokument på det sättet utan det måste bifogas som en fil/bilaga.