Surt.Vaknade i ett mörkt hus. Skitbrunnen har översvämmat källaren igen. Dessutom är vattnet fruset så hur jag ska lyckas pumpa upp det innan det tinar igen vet jag inte
Är det en -brunn eller mer bildligt talat en skitbrunn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Surt.Vaknade i ett mörkt hus. Skitbrunnen har översvämmat källaren igen. Dessutom är vattnet fruset så hur jag ska lyckas pumpa upp det innan det tinar igen vet jag inte
+ @bettysmatteSurt.
Är det en -brunn eller mer bildligt talat en skitbrunn?
Vaken, typ, och ska snart vinka av sambon som ska till jobbet.
Har bytt pumpen men inget vatten kommer upp, antar att det sitter en ispropp i röret Hjälper ju inte heller att exet tillslut tagit med en del av sina verktyg från verkstaden utan att säga något och det då fanns inte någon passande rörtång kvar. Det är så lätt att köpa verktyg till hushållet när man fick ett clean break på bodelningen och därför enkelt kunde se vad jag hade och inte. Eller inte+ @bettysmatte
Tänkte inte på att det kunde tolkas som
Det hade ju faktiskt varit vidrigt på riktigt.
Detta är en dagvattenbrunn som beter sig som skit och svämmar över upp i källaren. Så det är hyfsat rent vatten ändå. Har konstant en dränkbar pump som står och pumpar upp överskottsvattnet i trädgården men någon gång inatt har pumpen lagt av med jordfel som följd. Så nu har jag el i huset igen men måste lösa pumpen och översvämningen