Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att höra att någon var värre än mig. 😉
Till mitt försvar så var min ryggsäck ny och har mååånga fack.
Min väska hade jag vid tillfället haft i sex år... 🙈 Felet var att jag alltid lägger nycklarna i "huvudfacket" och nu av någon anledning la dem i det lilla. Jag jagade runt halva stan där jag rört mig dagen när nycklarna försvann, mailade alla i min korridor på jobbet, kollade polisens upphittatskåp... Sen gick jag på semester och mitt i sommaren kollade jag sen väskans lilla fack. Ridå.

Fodora! Vi beställde mat som var beräknat till strax efter 19, ingen mat kommer. Inget pling i varken telefon eller porttelefon. Sen ser pv att det står som leverat?! Han springer ner och kollar utanför porten, men nope. Chattar med kundsupport och de är inte hjälpsamma alls. :meh:
När vi sen ska ut med hundarna strax efter nio ringer porttelefonen. Så är det pvs ena granne som såg budet bara ställa vår mat utanför. :mad:
Naanbröd och drickan saknas. :rage::rage::rage:

Fodora! Vi beställde mat som var beräknat till strax efter 19, ingen mat kommer. Inget pling i varken telefon eller porttelefon. Sen ser pv att det står som leverat?! Han springer ner och kollar utanför porten, men nope. Chattar med kundsupport och de är inte hjälpsamma alls. :meh:
När vi sen ska ut med hundarna strax efter nio ringer porttelefonen. Så är det pvs ena granne som såg budet bara ställa vår mat utanför. :mad:
Naanbröd och drickan saknas. :rage::rage::rage:
En bekant beställde lasagne och fick en låda som nätt och jämt hade räckt som barnportion. Den var pytteliten. Hon var sådär lagom nöjd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 599
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
62 63 64
Svar
1 262
· Visningar
59 853
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 980
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002