Så klart det är en kommunal verksamhet... Som så ofta när det kommer till sånt.Kommun/skola.
Blir vansinnig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så klart det är en kommunal verksamhet... Som så ofta när det kommer till sånt.Kommun/skola.
Blir vansinnig!
Men aaa och aa batterier finns ju var som helst. Det hade jag nog inte åkt halva stan runt för.Varit ute och handlat, extremt frustrerad. Hade beställt batterier på Jysk. När jag kommer till Jysk i Högdalen har de inte AAA utan bara AA (beställ fyra paket). Pratar med killen och han säger att Farsta har 14. Eftersom jag redan befann mig på gröna linjen åker jag till Farsta. Där jag informeras om att de hade ett paket kvar!!! Köpte det och har äntligen kommit hem.
Men aaa och aa batterier finns ju var som helst. Det hade jag nog inte åkt halva stan runt för.
Laddningsbara finns överallt ja. Ica har en variant där man kan köpa till alla möjliga varianter. 5-7 sorter har de.Laddningsbara, 50% nedsatt pris.
Men eller hur! Både grape och apelsin äter jag oftast genom att bara skära frukten i klyftor och äta från skalet, så att säga. Smidigt att ha med sig och man slipper skala.Det där var något helt nytt för mig när jag kom till min förra arbetsplats. Folk åt frukt med sked, speciellt apelsin, grape osv. Jag har aldrig varit med om det innan.
Det var en särskild sort hon ville ha med nedsatt pris. Då köper man väl ändå inte andra till full pris, speciellt inte om det inte kostar något extra att åka i väg och handla på annat ställe. För övrigt tolkade jag som att hon hade beställt från början?Laddningsbara finns överallt ja. Ica har en variant där man kan köpa till alla möjliga varianter. 5-7 sorter har de.
Att jag halkat omkull inte en utan tre gånger idag, första vurpan när jag går hemifrån. Is på hela parkeringen, här kan jag fatta att det inte är sandat men tyckte jag gick försiktigt. Väl på plats vid butiken, hela parkeringen var isgatan, sandat utanför entren. Stod på näsan igen. Hemma igen, ska hämta in posten och rundar hörnet av byggnaden och står på näsan för tredje gången.
Kommer väl se helt blåslagen ut efter denna dag
Tid är också pengar. För mig är det värt mycket om det tar mindre tid.Det var en särskild sort hon ville ha med nedsatt pris. Då köper man väl ändå inte andra till full pris, speciellt inte om det inte kostar något extra att åka i väg och handla på annat ställe.
Men nu var det ju inte dig det handlade om dock. Hon hade tid.Tid är också pengar. För mig är det värt mycket om det tar mindre tid.