I know….Irriterad över att min tenta inte skriver sig själv....
I mitt fall en vanlig skrivuppgift.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I know….Irriterad över att min tenta inte skriver sig själv....
Jag har tenta i rapportform, vill bara kräkas på skiten just nu men fattar ju också att det är ohållbart att hålla på och skjuta upp det helaI know….
I mitt fall en vanlig skrivuppgift.
Stör mig på så kallade fans/supporters som inte kan hålla sig sakliga utan är fula mot enskilda sportutövare.
Besviken kan man vara. Arg också. Men taskiga kommentarer och i värre fall hat och hot är helt oacceptabelt.
Vidrigt beteende.Fy fan för män som trycker sig nära kvinnor i offentliga lokaler!
Vid uppnådda 57 års ålder utan att ha behövt uppleva det trodde jag att det var riskfritt sedan länge. Jag hade fel. Var på en spelning nu i kväll (Stefan Sundström på Debaser) och en bit in i den känner jag att någon ställer sig väldigt nära bakom mig. Jag tar automatiskt ett steg framåt, och då följer han efter, jag står sen kvar och då står han nästan på mig. Flyttade mig några gånger som man gör när publikhavet rör sig, och han följde efter. Säger till slut något om det till min kompis som bekräftar att hon också ser att han följer efter mig. Till slut går jag framåt flera meter och då försvinner han.