Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sagan om Belgarion är tio böcker totalt. Älskar dem och har nog läst serien mer än tio gånger.Haha tvivlar att de finns i bibliotek
Arvet från Shannara, Sagan om Belgarion och Sagan om Isfolket (den kan jag nog faktiskt hitta på bibblan)
Alla finns på bibblan i Stockholm. Isfolket även som e-bok. Drabbades av nostalgitripp och lånade hem dem i e-bokformat. Så himla smidigt.Haha tvivlar att de finns i bibliotek
Arvet från Shannara, Sagan om Belgarion och Sagan om Isfolket (den kan jag nog faktiskt hitta på bibblan)
Hittade den i badrumsskåpetSå irriterad att jag har lyckas förlägga tv-kontrollen mitt i flyttkaoset! Var är den?!
Var visst lite otydlig men ja, det gör ju folk vanligtvis. I undersökningen skulle såna som alltid åker bil på vintern behöva cykla till jobbet tre dagar i veckan. I utbyte får de vinterdäck och service på sin egen cykel. Det handlar ju om just ett utbyte, data mot däck och service. Det är ju därför det är så konstigt att personen tycker att den också ska få det bara för att den är ensamståendeJag fattar inte? Varför ska man få hjälp med däck och service om man ändå inte har bil? Eller är det till cykel som menas? Alla måste väl betala för sin egen service oavsett vilket fordon man har?
Är det bara jag som tycker Sagan om isfolket är skit?
Oh på ämnet män.Ooooh självklart inte alla män
Men vissa män, däremot
Privat. TyvärrKöpte du hos en bilfirma eller privatperson?
Stör mig på att jag började med den nu. Tyckte den var "svårläst" (pga översättningen möjligen, blir ju noll flyt i texten!) och den började med en massa tjuriga gudar som flummade runt med en sten och två stackars döttrar som verkar ha typ det tråkigaste livet jag kan tänka mig.Belgarion vill du inte plåga dig med. Något av det värsta misogyna skiten inom fantasy och översättaren är bedrövlig
Stör mig på att jag började med den nu. Tyckte den var "svårläst" (pga översättningen möjligen, blir ju noll flyt i texten!) och den började med en massa tjuriga gudar som flummade runt med en sten och två stackars döttrar som verkar ha typ det tråkigaste livet jag kan tänka mig.
Fortsätter nog en bit till och möjligtvis ger jag upp den serien.
Haha jag läste serien när jag var 12-13 år så väldigt länge sen. Tyckte då att den var spännande men jag hade nog tyckte annorlunda idag.Är det bara jag som tycker Sagan om isfolket är skit?
Haha jag läste serien när jag var 12-13 år så väldigt länge sen. Tyckte då att den var spännande men jag hade nog tyckte annorlunda idag.
Det regnar ute.
Samma här.Det regnar ute.