35Av ren nyfikenhet, hur gammal är du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
35Av ren nyfikenhet, hur gammal är du?
Det är faktiskt en risk man får ta här i livet. Att leva med nån man inte älskar bara för att inte vara själv är många gånger mer ensamt än att faktiskt vara självAlla hittar inte en partner man älskar och vill leva resten av sitt liv med. Ska jag behöva leva ensam då?
Nej så har jag inhe upplevt det, han förgyller ändå mitt liv på ett sättJag tror att det är ännu mera ensamt än att bo för sig själv och vara nöjd med den tillvaron.
Det finns andra alternativ om det är barnet i sig som är det viktigaste. Som kvinna har du dessutom en fördel framför en man med barnlängtan, du kan alltid inseminera dig. Vilket jag hade tyckt varit schysstare mot både barnet och mannen i den här frågan än att du lurar honom att du är kär i honom bara för att du vill ha barnet. Om han får reda på det och blir arg och drar från dig (av förklarliga skäl skulle jag säga….), vad ska du säga till barnet när hen frågar om vart pappa är? ”Han drog för att jag lurade honom att jag var kär i honom?” Jag tror nog barnet föredrar att fadern var en spermadonator som du använde sig av för att du så gärna ville ha barn framför det du skriver här, alla dagar i veckan.Alla hittar inte en partner man älskar och vill leva resten av sitt liv med. Ska jag behöva leva ensam då?
Nej jaDet är faktiskt en risk man får ta här i livet. Att leva med nån man inte älskar bara för att inte vara själv är många gånger mer ensamt än att faktiskt vara själv
Jag vägrar leva ensam.Det är faktiskt en risk man får ta här i livet. Att leva med nån man inte älskar bara för att inte vara själv är många gånger mer ensamt än att faktiskt vara själv
Att jag inte är värd nåt bättre? Jodå, men jag hittar inget bättre. Jag har letat, tro mig.Det finns andra alternativ om det är barnet i sig som är det viktigaste. Som kvinna har du dessutom en fördel framför en man med barnlängtan, du kan alltid inseminera dig. Vilket jag hade tyckt varit schysstare mot både barnet och mannen i den här frågan än att du lurar honom att du är kär i honom bara för att du vill ha barnet. Om han får reda på det och blir arg och drar från dig (av förklarliga skäl skulle jag säga….), vad ska du säga till barnet när hen frågar om vart pappa är? ”Han drog för att jag lurade honom att jag var kär i honom?” Jag tror nog barnet föredrar att fadern var en spermadonator som du använde sig av för att du så gärna ville ha barn framför det du skriver här, alla dagar i veckan.
Känns som om ditt självförakt från tidigare trådar är kvar. Du anser inte att du är värd nått bättre, så du ”nöjer” dig med den här mannen för att han råkar vilja ha dig.
Så därför tycker du att du får lura och utnyttja folk?Nej ja
Jag vägrar leva ensam.
Vi kommer att få en stark relation. Jag berättar allt för honom, vi pratar om allt. Det gjorde jag inte med mitt ex som jag älskade.TS: har du tänkt på vad ni gör ifall allt inte blir som du hoppas, och barnet t.ex föds med någon skada eller sjukdom som gör att du verkligen behöver en närvarande pappa i barnets liv? Nån som kan hjälpa till att dra ett tungt lass?
Om man inte har en stark relation är det en stor påfrestning att få ett barn med speciella behov.
Nej jag utnyttjar inte folk.Så därför tycker du att du får lura och utnyttja folk?
Skaffa barn på egen hand istället.Nej förhållandet kanske inte blir jättelyckligt men jag får ett barn jag kommer att älska
Nej jag utnyttjar inte folk.
Tack!Skaffa barn med mannen du har träffat men skriv ordentliga papper på delad vårdnad och dela 50/50 exakt så har du barnet en vecka och han en vecka resten av barnets liv tills den är 18. Och gör det fullkomligt klart för mannen att du bara har honom som spermadonator/kompis men ni har ingen kärleksrelation.
Så sant!!Det är faktiskt en risk man får ta här i livet. Att leva med nån man inte älskar bara för att inte vara själv är många gånger mer ensamt än att faktiskt vara själv
Du verkar må ganska dåligt och du har många skeva uppfattningar om både dig själv och förhållanden som jag ärligt talat tycker man ska undvika att utsätta ett barn för.Hur menar du?