Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så alla barn därute lever i superbra förhållanden? Ge dig nu! Viktigaste är väl att föräldrarna inte bråkar, respekterar varann och ser till barnens bästa.Du är inte kär, er relation bygger på ditt behov av ett barn.
Varför väljer du mellan två dåliga förhållanden? Varför inte bara inse att ett barn förtjänar en bra uppväxt?
Vill att mitt barn har en pappa.@Ramlösa vad är det som gör att du så desperat vill ha ett barn ihop med någon? Jag kan förstå barnlängtan, men då är det bättre med insemination där du slipper blanda in en part som du inte älskar men kan typ tänka dig att leva ihop med.
Ni har varit tillsammans i en månad. Det är väl inte konstigt att ni inte hittat något att bli osams om på den tiden?Jag förstår inte hur du menar? Vi respekterar varann och bråkar aldrig, pussar på varann lite då och då. Är det en dålig miljö för ett barn?
Ja vi ska självklart bo ihop.Ni har varit tillsammans i en månad. Det är väl inte konstigt att ni inte hittat något att bli osams om på den tiden?
Bor ni ihop?
Tänker du att ni ska bo ihop om ni får barn ihop?
Så alla barn därute lever i superbra förhållanden? Ge dig nu! Viktigaste är väl att föräldrarna inte bråkar, respekterar varann och ser till barnens bästa.
DU får ett barn att älska. (låter som du talar om ett husdjur, eller en docka/nalle )Nej förhållandet kanske inte blir jättelyckligt men jag får ett barn jag kommer att älska
Nej men herregud. Hur vet barnen att jag inte är attraherad då? Jag tänkter inte blanda in mitt barn i mitt sexliv direktJag häpnar. Det blir så ÄNDÅ, utan att en börjar med pissiga förutsättningar.
DU tycker det viktigaste är att föräldrar inte bråkar, respekterar varandra och ser till barnens bästa. JAG tycker att föräldrar ska ge en förebild för sina barn, ge dem en bra start i livet med schyssta värderingar.
DU går in i en relation för att bli gravid, meden människa du inte är attraherad av, som du inte älskar, som du inte är kär i. Om du får en dotter, tycker du hon ska nöja sig med ett kärlekslöst förhållande för att bli gravid?
Nej men herregud. Hur vet barnen att jag inte är attraherad då? Jag tänkter inte blanda in mitt barn i mitt sexliv direkt
Självklart vill jag att min dotter får ett förhållande med mycket kärlek och respekt. Nu har jag inte hittat ett sånt förhållande och för nöja mig med det näst bästa såklartJag häpnar. Det blir så ÄNDÅ, utan att en börjar med pissiga förutsättningar.
DU tycker det viktigaste är att föräldrar inte bråkar, respekterar varandra och ser till barnens bästa. JAG tycker att föräldrar ska ge en förebild för sina barn, ge dem en bra start i livet med schyssta värderingar.
DU går in i en relation för att bli gravid, meden människa du inte är attraherad av, som du inte älskar, som du inte är kär i. Om du får en dotter, tycker du hon ska nöja sig med ett kärlekslöst förhållande för att bli gravid?
Alltså verkar sjukt attt blanda in sina barn i sitt sexliv.Det kommer - med 101 % säkerhet - att framgå med tydlighet. Precis lika tydligt som det framgår för oss här efter ungefär två meningar i trådstarten.
Alltså verkar sjukt attt blanda in sina barn i sitt sexliv.
Men jösses, tror du verkligen barn är så naiva att dom inte förstår vad som pågår i ett förhållande? Du verkar vilja skaffa barn för att få någon som älskar dig per vad du verkar tro automatik, så fungerar det inte riktigt. Skaffa en katt eller så kanske, kanske en hund.Nej men herregud. Hur vet barnen att jag inte är attraherad då? Jag tänkter inte blanda in mitt barn i mitt sexliv direkt
DU får ett barn att älska. (låter som du talar om ett husdjur, eller en docka/nalle )
Vad har MANNEN för tankar om dels att vara i en relation på de premisserna, dels skaffa barn på de premisserna?
Hur tänker du om BARNETS perspektiv att leva med att föräldrarnas relation ser ut så? Eller med de efterföljande förvecklingarna av en kraschad sådan relation och ev. oärligt uppsåt i samband med barnalstringen?
Är jag attraherad vill jag ha sex annars inte.Tycker jag också, varför skulle du göra det? Eller förväxlar du attraktion med sex?
Om du inte har testat att bo med honom, hur vet du då att du kommer att trivas att bo ihop med honom?Ja vi ska självklart bo ihop.
Är jag attraherad vill jag ha sex annars inte.