Ser inget fel med att två kompisar bestämmer sig för att skaffa barn tillsammans.
Finns minst en sida på Facebook där folk söker medföräldrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför någon du inte älskar? Jag förstår verkligen inte, det låter mer som du drömmer om en yta utan att fundera på vad det i praktiken innebär. Ska ni ha delade sovrum? Ska ni få träffa andra?Vill att mitt barn har en pappa.
Ser inget fel med att två kompisar bestämmer sig för att skaffa barn tillsammans.
Nu har jag inte hittat ett sånt förhållande och för nöja mig med det näst bästa såklart
Men du hittar massor av personer vars önskan är att leva i en livslång relation med någon som inte älskar dem?Alla hittar inte en partner man älskar och vill leva resten av sitt liv med. Ska jag behöva leva ensam då?
Håller med!Den här tråden är ärligt talat det sjukaste jag läst på länge.
Snälla @Ramlösa läs igenom dina inlägg igen och förstå hur stört det faktiskt är.
Är det ingen del av dig som inser att du beter dig fruktansvärt illa mot personen du är med? Bara för att du inte varit så framgångsrik i dejtingvärlden som du önskar, så ger det dig inte rätten att göra ner personen du är med på det här sättet.Att jag inte är värd nåt bättre? Jodå, men jag hittar inget bättre. Jag har letat, tro mig.
Jag luras inte, har sagt att jag inte är kär i honom herregudHåller med!
Och TS, du måste förstå att det inte är att du funderar på att skaffa barn som vi reagerar på i första hand. Det är att du utnyttjar en annan person, genom att lura vederbörande att du har känslor för honom bara för att få det du egentligen vill ha. Inser du inte hur fruktansvärt elakt och respektlöst det är? Hade ni varit överens om det, om det antingen var någon du känt länge och haft diskussionen uppe med eller som någon skrev annonserat i nån Facebook-grupp som är avsedd för ändamålet hade det varit en annan sak. Men du tänker helt kallt vara med den här personen bara för att komma åt hans spermier och för att du har fått för dig att det är bättre för barnet med en pappa (är definitivt inte sant i många fall).
Det blev så nu att jag tyvärr inte hittade ngn att älska.Varför någon du inte älskar? Jag förstår verkligen inte, det låter mer som du drömmer om en yta utan att fundera på vad det i praktiken innebär. Ska ni ha delade sovrum? Ska ni få träffa andra?
Jag luras inte, har sagt att jag inte är kär i honom herregud
Och vad säger då han om att långsiktigt leva i en sådan relation?Jag luras inte, har sagt att jag inte är kär i honom herregud
Va? Vi kommer ju självklart ha sex.Har du berättat att du är beredd att leva i ett sex- och kärlekslöst förhållande om du får använda honom som spermadonator? DET är ju den ärliga diskussionen.
Han verkar ju beredd på det eftersom vi fortfarande ses så.Och vad säger då han om att långsiktigt leva i en sådan relation?
Och om att ev. skaffa barn i en sådan relation?
Va? Vi kommer ju självklart ha sex.
Vad spelar det för roll? Har många tjejkompisar som ställer upp på sexMmm, absolut. Men motvilligt och av plikt från din sida, vilket sällan är kul för medspelaren.
Har ni haft DEN diskussionen? Den ärliga diskussionen.
Vad spelar det för roll? Har många tjejkompisar som ställer upp på sex
Verkar ju...Han verkar ju beredd på det eftersom vi fortfarande ses så.