Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det spelar väl absolut ingen roll i den här leken? Det viktiga nu är att få ut en ond.
tja, men om det nu visar sig att jag inte är fåret som hon tror så har hon ju offrat en god person utan att få ut en ond, speciellt som hon verkar vara betydligt mer säker på Qs ondska än min....

tja, men om det nu visar sig att jag inte är fåret som hon tror så har hon ju offrat en god person utan att få ut en ond, speciellt som hon verkar vara betydligt mer säker på Qs ondska än min....
Ja, fast din invändning var ju mot att det vore bättre att satsa på en ulv istället för ett får. Att det inte är bra att lyncha en god säger ju sig självt.

jag tänker att det är klokt att samla rösterna idag så inget oförhappandes kan hända
Jag väljer att rösta på Paddington . för att jag inte tycker att hon försvarar sig som hon brukar göra när hon är god faktiskt.
Och så håller jag en tumme för att hon är ulv och inte superfåret :rofl:
men å andra sidan så är läget så att får vi ut en ond så borde vi ha råd att offra en god imorgon? Och då står jag gärna till tjänst :)
quarter4ever röstar på Paddington

Jag måste rösta nu för att säkert hinna. Som ni märker på alla stavfel är telefonen och jag inte överens alls...

Jag tror lena kan ha r en poäng i sin tanke om Q (som jag själv misstänkt länge nu) och paddi som får som följde q för att visa sig.
Jag tror det står 4-3 och alltså ät viktigt att goda samlar sina röster. Då borde det väl inte spela någon roll om får eller ulv ryker?
Därför

Idahoe röstar på Paddington

Om du är god så är det nog en ide att rösta snart eftersom du just nu ligger risigt till?
Det gör att jag funderar att rösta på P istället för C. Försvaret känns lite halvdant om det nu är så att hon är god och onda troligtvis vinner om vi lynchar henne. C är ju knappt här så det känns riskabelt på samma sätt som jag tänkte om dl 1.

Äsch det får bli så här å så hoppas jag att ni får de svar ni vill ha :)

Paddington röstar på Idahoe eftersom jag tycker hon lite väl snabbt hakar på övrigas teorier samt om man ska bygga vidare på LenaHs fundering om att Q skulle kunna vara i lyan (vilket jag inte är helt säker på) och att Qs förmodade lyakandidat isf röstat tidigt så lutar det mot Idahoe som röstade på Q. Det kan ha varit ett sätt att försöka distansera sig från en kollega

Paddington röstar på Idahoe

Det gör att jag funderar att rösta på P istället för C. Försvaret känns lite halvdant om det nu är så att hon är god och onda troligtvis vinner om vi lynchar henne. C är ju knappt här så det känns riskabelt på samma sätt som jag tänkte om dl 1.

tänkte lite så jag med att cirkus verkar upptagen med irl och jag velade mellan dom

Igår så valde jag mellan Sookie och Paddi, misstankarna mot Paddi har inte ändrats. Hon kan vara ulven eller fåret som la en andraröst på Madalitso - för att få ut en god och inte riskera en onds frånfälle. Jag är inte lika säker som LenaH på att hon nödvändigtvis måste vara fåret. Skitsamma ond tror jag att hon är

cirkus röstar på Paddington

Fast jag gillar inte drevet - men det är ju ändå så att onda har råd att förlora en hellre än att outa hela lyan

med tanke på att LenaH dag3 brukar vara ganska så klar över sina ondingar å har fel om mig, så skulle det inte vara otroligt om man hittar henne på onda sidan faktiskt....

Niyama röstar på Paddington
just nu blev avgörandet att försvaret från henne känns halvdant och att cirkus inte har tid att vara här och försvara sig så därför känns C mer riskabelt. Sen var ju typ ingen annan så sugen på att rösta på C så det blir meningslöst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar