Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tja, men om det nu visar sig att jag inte är fåret som hon tror så har hon ju offrat en god person utan att få ut en ond, speciellt som hon verkar vara betydligt mer säker på Qs ondska än min....Fast det spelar väl absolut ingen roll i den här leken? Det viktiga nu är att få ut en ond.
Jamen jag tror ju Paddi är får, inte ulv!
Vem/vilka funderar du på att rösta på då?Jag har dålig koll på henne måste jag säga och hinner inte läsa ikapp mer innan DL. Men jag tycker hon varit mindre aktiv äm vanligt, viket kan bero på irl
Ja, fast din invändning var ju mot att det vore bättre att satsa på en ulv istället för ett får. Att det inte är bra att lyncha en god säger ju sig självt.tja, men om det nu visar sig att jag inte är fåret som hon tror så har hon ju offrat en god person utan att få ut en ond, speciellt som hon verkar vara betydligt mer säker på Qs ondska än min....
tja, men om det nu visar sig att jag inte är fåret som hon tror så har hon ju offrat en god person utan att få ut en ond, speciellt som hon verkar vara betydligt mer säker på Qs ondska än min....
problemet är att jag försöker komma på vem jag ska rösta på.....Om du är god så är det nog en ide att rösta snart eftersom du just nu ligger risigt till?
Det gör att jag funderar att rösta på P istället för C. Försvaret känns lite halvdant om det nu är så att hon är god och onda troligtvis vinner om vi lynchar henne. C är ju knappt här så det känns riskabelt på samma sätt som jag tänkte om dl 1.Om du är god så är det nog en ide att rösta snart eftersom du just nu ligger risigt till?
Det gör att jag funderar att rösta på P istället för C. Försvaret känns lite halvdant om det nu är så att hon är god och onda troligtvis vinner om vi lynchar henne. C är ju knappt här så det känns riskabelt på samma sätt som jag tänkte om dl 1.
Bra fråga. Är hon får och ond utanför lyan kanske de inte vet om henne och tror att de röstar ut egn god?Är P ond som offras nu eller är hon god?!
Är P ond som offras nu eller är hon god?!