Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra effekt vet jag inte det har tagit upp väldigt stor del av disskussonerna så det har ju tagit fokus från att leta onda, så om hon är god så tycker jag nog effekten är sådär.
Och det var inte direkt kul igår, så effekten var bara skitdålig. Jag tyckte att jag redan hade röjt mig så mycket och fick panik när jag trodde de tänkte kuppa för att få ut mig.

Och det var inte direkt kul igår, så effekten var bara skitdålig. Jag tyckte att jag redan hade röjt mig så mycket och fick panik när jag trodde de tänkte kuppa för att få ut mig.

Vad hade du räknat med för effekt då? OM du inte tycker effekten var bra?
Nu vågar ju ingen rösta på dig för du *kan* vara ängel

Niyama betonade sin roll minst sagt tydligt igår kväll. Frågan är ju bara om man kan lita på det? Möjligheten finns ju att hon bluffar, antingen god som vill vilseleda onda eller ond som hoppas någon god ska protestera. Själv känner jag mig tveksam till om man faktiskt skulle protestera eftersom det ju underlättar för de onda. Hmm...
Jag misstänker Ida mycket också. Dels det jag redan svarat på om LenaH - jag tycker hon är ute och cyklar med det hon misstänker LenaH för. Sen detta känns som att hon gör ett försök att så tvivel om mig.

Jag tycker att det finns möjliga konstellationer med precis alla som ulvar och får.
Hade det inte varit ett troligt avgörande hade jag kunnat tänka mig att bli utröstad så alternativen hade minskat för er andra.

(jag r trött, ledsen och förbannat av IRL skäl och har inte alls lust med detta)

Vad hade du räknat med för effekt då? OM du inte tycker effekten var bra?
Nu vågar ju ingen rösta på dig för du *kan* vara ängel
Alltså jag ville rädda mig igår och det fanns inte tid för argument och diskussion om onda försökte kuppa. Men jag hade inte väntat mig att behöva förklara mig tusen gånger om hela kvällen (och även idag) och få mitt sätt att teoria totalsågat tio gånger om. Det var så pass misslyckat att jag ville hoppa av.

Jag tycker att det finns möjliga konstellationer med precis alla som ulvar och får.
Hade det inte varit ett troligt avgörande hade jag kunnat tänka mig att bli utröstad så alternativen hade minskat för er andra.

(jag r trött, ledsen och förbannat av IRL skäl och har inte alls lust med detta)

:heart hoppas det känns bättre irl snart, bekymra dig inte om leken om det känns för jobbigt just nu

Bra effekt vet jag inte det har tagit upp väldigt stor del av disskussonerna så det har ju tagit fokus från att leta onda, så om hon är god så tycker jag nog effekten är sådär.
Jag gillar iofs att kunna avfärda andra goda, det ger mig lika mycket i jakten på onda om jag kan exkludera någon. :)

Jag misstänker Ida mycket också. Dels det jag redan svarat på om LenaH - jag tycker hon är ute och cyklar med det hon misstänker LenaH för. Sen detta känns som att hon gör ett försök att så tvivel om mig.
Jag misstänker inte Lena?? Jag skrev ju att hon är åt godare hållet?
Jag förstår bara inte hur hon kan vara så säker när det inte fins info, för jag tycker hon brukar ha mer ät bygga sina teorier på.

Och ja jag är inte säker på att du är god. Den enda jag är säker på ät mig själv. Jag tog upp möjliga anledningar till att hinta eftersom det inte är givet att en hint är ärlig.

Du dår sluta reagera på samma saker som mig det gör mig paranoid :cautious:

Jag kan hålla med om att igår hade det varit dumt för en annan ängel(om du inte är det alltså) att avslöja sig jag har dock svårt att se poängen med att undvika det nu.

DL2
18:19
cirkus röstar på Sookie
21:11 LenaH röstar på Sookie
21:15 Idahoe röstar på quarter4ever
20:20 Niyama röstar på Paddington
21:21 glömmerallt röstar på paddington
21:26 Paddington röstar på Niyama
21:27 Sookie röstar på Q
21:27 Lobelia röstar på Niyama
21:29 quarter4ever röstar på sookie
sookie
lynchas- bybo
Lobelia käkas- bybo

nu var jag ju sist att rösta så tja om du tror att jag är ulv så är det obestridligt så O_o
Men seriöst tror du verkligen att om JAG vore i lyan att det INTE skulle vara synkat i förväg i så fall?
Kom igen- du har ju suttit i lyan med mig ett antal gånger så det där vet du är bullshit ;)
Men du kan väl inte styra om din ulvkompis redan röstat och kanske är upptagen? Av de 4 sista rösterna så tror jag ju inte att någon satt i lyan.

En av alla mina möjliga kontellationer är att dom är ulvar ihop och försöker maskera det genom att misstänka varandra, jag tror dock inte på den teorin riktigt utan mer på olika sidor eller tom att båda är goda.
jag vet att vi inte är ulvar ihop om det kan hjälpa?:idea:
tror tom @LenaH är överrens med mig i just det iaf:D
sedan är jag lika fundersam som du i det övriga resonemanget - är vi på samma sida eller är hon på motsatt sida som mig?:idea:

Jag misstänker inte Lena?? Jag skrev ju att hon är åt godare hållet?
Jag förstår bara inte hur hon kan vara så säker när det inte fins info, för jag tycker hon brukar ha mer ät bygga sina teorier på.
Jo, jag såg nedanstående också men det lät som att du började tvivla? Och jag tvivlar också på LenaH men absolut inte av de skäl du uppger för det tycker jag snarare talar till hennes fördel.
Som jag skrev igår har jag ju dock henne åt godare hållet, men vet inte hur hjon kan verka så säker? Jag är nojig över vad jag missat...

Nä nu måste ju någon dra igång det här röstandet alla bara avktar så glömmerallt röstar på @Paddington mina misstankar från tidigare kvarstår plus att hennes röst från igår skaver då jag inte såg det misstänkta i niyama plus brist på bättre teorier

Kanske ändrar om jag hittar något mer misstänkt före deadline

Jag tänker rösta nu. Jag vill helst rösta på q men misstänker att vi inte blir tillräckligt många där och då faller valet på Paddi. Cirkus känner jag mig alldeles för osäker på för att lägga en röst så det kommer jag inte göra.

Jag har inget problem med att bli lynchad själv heller men då blir det svårt för goda att vinna.

LenaH röstar på Paddington då jag tror hon är fåret som följde quarter4evers röst i DL1.

Av de 4 sista rösterna så tror jag ju inte att någon satt i lyan.
då menar du förutom mig då antar jag? bara för att bli klar över vad du menar? och i så fall menar du att de jag har lutat texten på (inklusive dig själv ser jag nu :rofl:) är de som kan tänkas vara i lyan?
DL2
18:19
cirkus röstar på Sookie
21:11
LenaH röstar på Sookie
21:15 I
dahoe röstar på quarter4ever
20:20
Niyama röstar på Paddington
21:21
glömmerallt röstar på paddington
21:26 Paddington röstar på Niyama
21:27 Sookie röstar på Q
21:27 Lobelia röstar på Niyama
21:29 quarter4ever röstar på sookie
sookie
lynchas- bybo
Lobelia käkas- bybo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar