Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men du kan väl inte styra om din ulvkompis redan röstat och kanske är upptagen? Av de 4 sista rösterna så tror jag ju inte att någon satt i lyan.

Två av dom har ju redan åkt - så vilka 4 menar du?

Om du menar de 4 sista av de som inte åkt så är det alltså
Q, Paddi; GA och Niyama som inte är i lyan.

Det lämnar dig, mig och Ida :laugh:

Jo, jag såg nedanstående också men det lät som att du började tvivla? Och jag tvivlar också på LenaH men absolut inte av de skäl du uppger för det tycker jag snarare talar till hennes fördel.
Jag vet inte, jag tror ju Lena är god men jag är inte säker och jag blir nojig när jag inte förstår resonemang riktigt. :o

LenaH röstar på Paddington då jag tror hon är fåret som följde quarter4evers röst i DL1.
och du tycker inte det är bättre att få ut en ren "ulv" innan du går efter någon du tror är fåret? Speciellt som du redan har en ulvkandidat? Visserligen hamnar fåret i lyan om ulvarna är borta, men det är först då.....

då menar du förutom mig då antar jag? bara för att bli klar över vad du menar? och i så fall menar du att de jag har lutat texten på (inklusive dig själv ser jag nu :rofl:) är de som kan tänkas vara i lyan?
DL2
18:19
cirkus röstar på Sookie
21:11
LenaH röstar på Sookie
21:15 I
dahoe röstar på quarter4ever
20:20
Niyama röstar på Paddington
21:21
glömmerallt röstar på paddington
21:26 Paddington röstar på Niyama
21:27 Sookie röstar på Q
21:27 Lobelia röstar på Niyama
21:29 quarter4ever röstar på sookie
sookie
lynchas- bybo
Lobelia käkas- bybo
Iofs inklusive dig men det stämmer alldeles utmärkt! :up: Och ja, jag har ju Niyama på undantag och jag orkar inte sitta och säga att jag ju vet min roll för det är väl alldeles uppenbart. :D

och du tycker inte det är bättre att få ut en ren "ulv" innan du går efter någon du tror är fåret? Speciellt som du redan har en ulvkandidat? Visserligen hamnar fåret i lyan om ulvarna är borta, men det är först då.....
Fast det spelar väl absolut ingen roll i den här leken? Det viktiga nu är att få ut en ond.

Ingen annan verkar ju köpa min ulvkandidat.

Två av dom har ju redan åkt - så vilka 4 menar du?

Om du menar de 4 sista av de som inte åkt så är det alltså
Q, Paddi; GA och Niyama som inte är i lyan.

Det lämnar dig, mig och Ida :laugh:
Jag tänkte inte riktigt så - se mitt svar till q - men ja, lägg till GA så har jag ju den lista jag hade förut idag. :) Men ingen av er (oss! :D) får min röst ikväll.

Jag tänkte inte riktigt så - se mitt svar till q - men ja, lägg till GA så har jag ju den lista jag hade förut idag. :) Men ingen av er (oss! :D) får min röst ikväll.
Det här börjar bli för rörigt för mig. Du tror att P är får, Q är ulv och vem mer är ulv?

Iofs inklusive dig men det stämmer alldeles utmärkt! :up: Och ja, jag har ju Niyama på undantag och jag orkar inte sitta och säga att jag ju vet min roll för det är väl alldeles uppenbart. :D

Fan jag fattar inte alls.
Du har 4 stycken du tror på inte i lyan, men så röstar du på en av dom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar