Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har valt att lägga @Niyama åt sidan. Jag tycker ff inte det är så självklart att hon är ängel och hon är duktig på att spela teater men jag kan inte misstänka alla, det blir för svårt.

Jag försöker se ett mönster här och qs lite avvaktande spel dag 1 och 2 i kombination med Paddis röst dag 1 säger mig ett samband.

Att de inte synkade ihop sig mot Niyama igår tror jag helt enkelt beror på att de inte hann, den andra ulven hade redan röstat och att ändra TILL Niyama igår hade grävt deras egen grav.
Dessutom var de nog inte 100 på vem fåret var.

Min röst ikväll kommer landa på antingen q eller Paddi men vill avvakta för att samla godas röster.

Kan du utveckla hur t ett avaktande skulle gynna goda? Jag menar om du är inne så kan du ju ändra sedan om du behöver.

Jaag undrar för jag vill snarare undvika att vänta eftersom det r en så avgörande röstning, känner mig stressad över att inte ha betsämt mig för vem jag ska rösta på för jag vill helst både hinna rösta, få reaktioner på min röst och sedan ha tid att ändra om reaktionerna övriga röster gör att jag finner det lämpligt

I morse verkade hon ganska så säker på dig @Idahoe - du har inga invändningar mot det? Om du inte är ulv så borde du veta att den inte fungerar?
Jag tolkade inlägget som att vi tre hon taggade var de hon var osäker på, att hon tyckte du och Q var onda och niyama god?
Men jag kan ha förstått det fel :o Men därför jag inte protesterat om det

Jaag undrar för jag vill snarare undvika att vänta eftersom det r en så avgörande röstning, känner mig stressad över att inte ha betsämt mig för vem jag ska rösta på för jag vill helst både hinna rösta, få reaktioner på min röst och sedan ha tid att ändra om reaktionerna övriga röster gör att jag finner det lämpligt
Samma här. Vet dock inte hur jag ska rösta men det lutar åt cirkus - hon är med i flest möjliga konstellationer helt enkelt.

Kan du utveckla hur t ett avaktande skulle gynna goda? Jag menar om du är inne så kan du ju ändra sedan om du behöver.

Jag har ju varit tydlig med vilka två jag står mellan att rösta på så vad tänker ni andra? Det känns lite meningslöst om jag lägger en röst nu som ingen annan vill rösta på. :)

Jo men jag brukar förstå mer varför, att hon har ordentliga tankar bakom? Det finns ju liksom ingen info i den här leken vilket gör mig nojig
Nej, det tycker inte jag. Tvärtom har jag blivit irriterad ett antal gånger (då det varit hintningsförbud) när hon pekat ut vilka som är goda och vilka som är onda med väldigt vaga teorier bakom.

Jag har ju varit tydlig med vilka två jag står mellan att rösta på så vad tänker ni andra? Det känns lite meningslöst om jag lägger en röst nu som ingen annan vill rösta på. :)

Jag tycker de flesta känns mer goda än onda även om det finns enstaka saker som talar emot de flesta så jag är väldigt osäker, Jag kommer inte rösta på Niyama är väl det enda jag är säker på

Jag hoppas @Niyama inte tar illa upp av det här (för det är verkligen inget illa menat!) men just att det varit lite kaosartat och snurrigt från hennes håll gör att jag tror på henne, en ond Niyama som vill låtsas vara ängel tror jag hade gjort det lite mer sansat, planerat och vältajmat. Medan det som det sett ut nu tycker jag stämmer mer överens med en Niyama som har den sista goda specialrollen och därför känner lite extra ansvar.

Ja och nej, jag tycker ju att hon är skärpt oavsett roll så för mig kan hon mycket väl vara ond. Så nej, teorin om att hon pga sin snurrighet gör henne till god köper inte jag. Samtidigt så skulle jag inte vilja lyncha ängeln om det verkligen är så att hon är ängel - så hon har ju fått en bra effekt av sina hintar oavsett roll

Q verkar lite inne på LenaH och LenaH verkar lite inne på Q. Jag litar inte på nån av dom så jag är inte så sugen på att rösta där. Att LenaH idag kan tänka sig rösta på P gör mig också nojig, men det kan vara alibi iofs. LenaHs andraröst på Sookie igår skaver också.

DL2
18:19
cirkus röstar på Sookie
21:11 LenaH röstar på Sookie
21:15 Idahoe röstar på quarter4ever
20:20 Niyama röstar på Paddington
21:21 glömmerallt röstar på paddington
21:26 Paddington röstar på Niyama
21:27 Sookie röstar på Q
21:27 Lobelia röstar på Niyama
21:29 quarter4ever röstar på sookie
sookie
lynchas- bybo
Lobelia käkas- bybo

Att de inte synkade ihop sig mot Niyama igår tror jag helt enkelt beror på att de inte hann, den andra ulven hade redan röstat och att ändra TILL Niyama igår hade grävt deras egen grav.
Dessutom var de nog inte 100 på vem fåret var.
nu var jag ju sist att rösta så tja om du tror att jag är ulv så är det obestridligt så O_o
Men seriöst tror du verkligen att om JAG vore i lyan att det INTE skulle vara synkat i förväg i så fall?
Kom igen- du har ju suttit i lyan med mig ett antal gånger så det där vet du är bullshit ;)

Ja och nej, jag tycker ju att hon är skärpt oavsett roll så för mig kan hon mycket väl vara ond. Så nej, teorin om att hon pga sin snurrighet gör henne till god köper inte jag. Samtidigt så skulle jag inte vilja lyncha ängeln om det verkligen är så att hon är ängel - så hon har ju fått en bra effekt av sina hintar oavsett roll

Bra effekt vet jag inte det har tagit upp väldigt stor del av disskussonerna så det har ju tagit fokus från att leta onda, så om hon är god så tycker jag nog effekten är sådär.

Q verkar lite inne på LenaH och LenaH verkar lite inne på Q. Jag litar inte på nån av dom så jag är inte så sugen på att rösta där. Att LenaH idag kan tänka sig rösta på P gör mig också nojig, men det kan vara alibi iofs. LenaHs andraröst på Sookie igår skaver också.

En av alla mina möjliga kontellationer är att dom är ulvar ihop och försöker maskera det genom att misstänka varandra, jag tror dock inte på den teorin riktigt utan mer på olika sidor eller tom att båda är goda.

Bra effekt vet jag inte det har tagit upp väldigt stor del av disskussonerna så det har ju tagit fokus från att leta onda, så om hon är god så tycker jag nog effekten är sådär.

Jo som den enda kvarvarande viktiga goda rollen och att vara fredad är väl att se som bra effekt. Tycker jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar