Först och främst vill jag högljutt protestera mot
LenaH s fasta övertygelse om att jag skulle vara ulv!
Jag köper inte heller hennes teori att
Paddington skulle vara det svarta superfåret pga hon följer min röst i DL2
Det är givetvis enkelt för mig att veta att så inte är fallet - då jag vet min egen roll.
Paddington kan mycket väl vara superfåret ändå- men i så fall har hon följt min röst för att misstänkliggöra mig och inget annat, hon kan också lika gärna vara ulv - jag vet inte vart jag har henne helt enkelt
Dock:
@Paddington skulle liksom inte göra något så tydligt som fåret heller om man tänker på det nåt varv och om man antar att jag skulle vara ulv -om vi bortser från att jag vet min roll då- just för att det är så tydligt - och det är hon inte i en sådan roll
Dessutom om ni tänker lite på det hela att jag la en tredje(avgörande) röst på sookie igår själv just för att jag trodde hon kunde vara fåret som följde Paddington (det kändes rimligare att anta för mig då) men om jag nu skulle vara ulv som
@LenaH påstår så borde jag ju i så fall inte röstat på sookie igår- då även hon skulle vara ett möjligt får som i så fall följde min röst?
(neutralt och hypotetiskt skrivet och inget annat folks!)
Och skulle ju då mycket lätt kunnat valt att lägga min röst på
Niyama i det läget som inte alls verkade vara en fårkandidat- hänger ni med på hur jag menar?
Och jag reagerar faktiskt mycket på LenaH som är så säker på att jag är ulv- hon brukar inte ta så fel så när hon är god-även om det händer
så jag undrar helt enkelt om hon har ett annat syfte med det hon skriver
eller om den där ulvometern bara tagit semester
Hon verkar ha svårt att övertyga Niyama om min ev ulvighet och går då hårt in på att få Niyama med sig på Paddington istället - som ju Niyama misstänkt en del
Och som sagt . Nu vet jag ju inte vart jag har Paddington - men OM hon nu är god så är det ju klart att jag funderar på LenaHs avsikter med att misstänkliggöra oss så pass som hon gör- hon känns tämligen tvärsäker på att hon har rätt och vill få med sig andra i samma tankar?
Var tvungen att bemöta detta innan jag börjar grunna på allt annat i leken
Jag tänker så här:
Det var inte 4 onda från start för då hade det varit game over efter ett lyckat käk inatt
Troligen är det 2 i lyan och en utanför -för bara en i lyan känns ju verkligen väldigt lite så det tror jag vi kan sålla bort som icke troligt.
Och just nu är vi 7 kvar vilket i så fall skulle göra att det står 4-3 till goda och ryker det en god idag så är det ju likaläge och ängeln har ju en lätt hopplöst sits att veta vem att skydda sedan - för jag tror vi kommer ha ängeln kvar efter dagens lynch
de får nog svårt att "kuppa ut" den tycker jag!