Nja, jag påpekade en risk med att lyncha en som inte är närvarande och sen handlade min teori mot Paddington om det och sen har jag fått förklara mig tusen gånger om.Får ansvar? Du tycker alltså ff att alla ska släppa vad de har för händer och rädda först madalitso och sen dig när du inte själv gör mer än att ropa att du är ängel? Ledsen, men leken kretsar inte bara kring dig.
Alla ändrar inte röster så lättvindigt. Ibland dyker nåt annat upp, ibland tror man inte på den som hojtar (särskilt inte när denne inte är så pålitlig ), ibland är man fatalist och vill se vad som händer och i just det här fallet hade du bara 25% risk att bli lynchad, i likhet med 3 andra spelare.
"Ledsen, men leken kretsar inte bara kring dig."
Vilken otrevlig kommentar. Det har jag verkligen inte tyckt, och idag handlade det om två spelare som var online som jag då försökte uppmärksamma på att det var en väldigt dålig idé att rösta på mig. Även om risken finns att jag bluffar, så är det ju en stor risk att ta i det läget.
Och ang. risken att bli lynchad trodde jag att det skulle komma fler röster på mig.