Jag är inte övertygad om varken eller bara för att du hintar.Men på riktigt? Tror du jag är ond?
Den sista raden fattar jag inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte övertygad om varken eller bara för att du hintar.Men på riktigt? Tror du jag är ond?
Den sista raden fattar jag inte?
Klart det är uppenbart men hallå...
Typ så ja.hallå vad då?
Ärligt alltså.
Alltså jag tolkar läget så här. @Niyama påstår att hon är ängel. Jag ser två möjligheter till varför antingen så är hon ängel eller så är hon ond och försöker få den riktiga ängeln att avslöja sig för att det ska vara lättare för ulvarna att välja käk?
Fast det gällde bara om vinsten kunde ske i lynchen, inte i efterföljande käk (frågade LL via pm).
Typ så ja.
Hallå för att jag naturligtvis förstod vad hon hintade om men det behöver ju inte innebära att jag tror henne.
hallå vad då?
Ärligt alltså.
Alltså jag tolkar läget så här. @Niyama påstår att hon är ängel. Jag ser två möjligheter till varför antingen så är hon ängel eller så är hon ond och försöker få den riktiga ängeln att avslöja sig för att det ska vara lättare för ulvarna att välja käk?
Jag har redan gjort det lätt för dom Men känns som allt går fel denna lek och trodde nån skulle komma och spika igen kistan för mig för att de ska kunna äta ifred och vinna (därav trodde jag det var fyra onda). Nu har jag ingen aning, känns lite hopplöst.
För att jag var mån om att inte bli lynchad redan dag 1, de flesta har koll på att som bybo offrar jag mig hellre. Och med tanke på diskussionen om att inte lyncha goda specialroller, alltså försökte undvika att skriva för mycket men förutom det nämnda så kan ju en bybo offra sig och det är liksom uppenbart att jag skulle ha gjort det om jag vore bybo, jag insåg ju vad som höll på att hända. Sen kan jag förstås vara ond och inte vilja offra mig därför, men ulvarna vet ju att jag inte är i lyan i alla fall och fåret vet att jag inte är ond alls så... tja.Jag förstår inte riktigt hur ulvarna skulle veta vem ängeln är i det läget bara? Det har ju inte varit några missade käk och av rollistan framgår inte att de skulle ha någon extra information
För att jag var mån om att inte bli lynchad redan dag 1, de flesta har koll på att som bybo offrar jag mig hellre. Och med tanke på diskussionen om att inte lyncha goda specialroller, alltså försökte undvika att skriva för mycket men förutom det nämnda så kan ju en bybo offra sig och det är liksom uppenbart att jag skulle ha gjort det om jag vore bybo, jag insåg ju vad som höll på att hända. Sen kan jag förstås vara ond och inte vilja offra mig därför, men ulvarna vet ju att jag inte är i lyan i alla fall och fåret vet att jag inte är ond alls så... tja.
Jag tror du behöver lyfta blicken från dig själv.Vet ju inte om leken kommer ta slut inatt, egentligen borde det ju inte vara fyra onda men tyckte röstningen tydde på det.
DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie
21:12 snurrfian röstar på quarter4ever
21:15 Paddington röstar på Madalitso
21:17 Lobelia röstar på LenaH
21:27 LenaH röstar på Lobelia
21:29 Sookie röstar på Madalitso
DL2 - 21:30
18:19 cirkus röstar på Sookie
21:11 LenaH röstar på Sookie
21:15 Idahoe röstar på quarter4ever
20:20 Niyama röstar på Paddington
21:21 glömmerallt röstar på paddington
21:26 Paddington röstar på Niyama
21:27 Sookie röstar på Q
21:27 Lobelia röstar på Niyama
21:29 quarter4ever röstar på sookie
Svårt när vi inte lyckats få ut nån ond. Paddington och Lobelia tyckte jag var skumma innan dagens röstning och de blev ju inte direkt mindre skumma efter. Jag ropade ganska högt, och det är ju minst sagt märkligt att de inte såg till att ändra röst då. Särskilt Paddington som röstade före Lobelia och sen postade ett nytt inlägg precis efter mitt rop. Ok, jag skulle för all del kunna bluffa men varför skulle jag göra det? Drar ju bara supermycket uppmärksamhet och den riktiga innehavaren skulle ju fatta direkt. Och att Paddington, efter att ha lynchat siaren dag 1 då vågar chansa på att jag bluffar? Även Lobelia borde ha hunnit ändra röst, hon är själv rätt benhård på att man ska hinna se och ändra om man har lite erfarenhet. Och låt säga att jag bluffar: både Lobelia och Paddington kan inte ha min roll. Var planen att ta ut mig men någon felade? Eller är en av dessa en lurad god?
Fast jag hade tyckt det var precis lika skumt om någon annan ropade sådär och de stod kvar vid sina röster. Nu råkade det bara vara jag.Jag tror du behöver lyfta blicken från dig själv.
Återkommer strax, batteritorsk!
Nja, jag tyckte inte du var speciellt uppenbar igår och att dra upp idag att inte madalitso borde ha lynchats säger inte heller någonting. Och när du ropade så var det rätt sent och det lutade snarare åt lottning mellan 4 (?) deltagare.Fast jag hade tyckt det var precis lika skumt om någon annan ropade sådär och de stod kvar vid sina röster. Nu råkade det bara vara jag.
Jag ropade åt Lobelia och Paddington och de var ju här. Om nån ropar så brukar de flesta ändra snabbt i det läget, så jag tycker det är ganska talande att de inte gjorde det. Jag tror inte båda missade mitt rop.Nja, jag tyckte inte du var speciellt uppenbar igår och att dra upp idag att inte madalitso borde ha lynchats säger inte heller någonting. Och när du ropade så var det rätt sent och det lutade snarare åt lottning mellan 4 (?) deltagare.
I en lek med tillåtna hintar kan du inte heller räkna med att folk ska både hinna tro dig och ändra röst när det är 3 min till DL och Morden i Midsomer redan börjat.
Vet inte hur jag ska kunna bli tydligare? Om onda skulle välja att röja sig idag så borde det vara för att få en säker vinst = de skulle vara 4 st och de skulle vilja lyncha mig. Dock har de ju goda möjligheter även om jag är kvar om det är fyra onda, men inte garanterat. Jag trodde ju då att nån mer skulle ändra röst eller att Q (var väl bara Q kvar att rösta?) skulle rösta på mig för att säkra att jag lynchades.Kan du inte vara lite tydligare med vad som fick dig så övertygad om att de är 4 onda?
Jag tycker ändå att det är lite väl mycket att begära, jag tror inte båda är onda. Och som sagt, varför skulle du omedelbart bli trodd? Du är bra på att spela teater , fråga @Habina ...Jag ropade åt Lobelia och Paddington och de var ju här. Om nån ropar så brukar de flesta ändra snabbt i det läget, så jag tycker det är ganska talande att de inte gjorde det. Jag tror inte båda missade mitt rop.
Men de gjorde ju inte det? Därför är jag inte alls så säker på att de är 4. Jag tror också att eftersom det inte hänt så mycket under dagen så var DL2 inte så himla mycket lättare än DL1 och det gäller också att kunna motivera en röst.Vet inte hur jag ska kunna bli tydligare? Om onda skulle välja att röja sig idag så borde det vara för att få en säker vinst = de skulle vara 4 st och de skulle vilja lyncha mig. Dock har de ju goda möjligheter även om jag är kvar om det är fyra onda, men inte garanterat. Jag trodde ju då att nån mer skulle ändra röst eller att Q (var väl bara Q kvar att rösta?) skulle rösta på mig för att säkra att jag lynchades.
När du inte själv försöker rädda dig? Det är en sak att hinta om sin roll en annan att folk ska tro det utan betänketid, du har inte spelat direkt övertygande.Jag ropade åt Lobelia och Paddington och de var ju här. Om nån ropar så brukar de flesta ändra snabbt i det läget, så jag tycker det är ganska talande att de inte gjorde det. Jag tror inte båda missade mitt rop.
Vilka då?Jag hejar på ulvarna jag...
Jag förstår om jag inte omedelbart blir trodd, men i det läget så är det väl dumt att chansa? Alltså när siaren lynchats dag ett och jag ropar högt för att inte ett till misstag ska ske, då är det kanske läge att vara lite försiktig? Varken Paddington eller Lobelia är ju några nybörjare.Jag tycker ändå att det är lite väl mycket att begära, jag tror inte båda är onda. Och som sagt, varför skulle du omedelbart bli trodd? Du är bra på att spela teater , fråga @Habina ...
Nej, precis. Därav vet jag inte nu om de inte var fyra, eller om något gick fel som jag tog upp innan (t.ex. ett får som inte var med på vad som skulle ske, att någon inte var online).Men de gjorde ju inte det? Därför är jag inte alls så säker på att de är 4. Jag tror också att eftersom det inte hänt så mycket under dagen så var DL2 inte så himla mycket lättare än DL1 och det gäller också att kunna motivera en röst.