............ om man inte ska fundera utifrån @glömmerallt s inlägg #237 förstås......
@Niyama skrev det inlägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
............ om man inte ska fundera utifrån @glömmerallt s inlägg #237 förstås......
Du agerade inte utan ville att någon annan skulle agera. Logiskt resonemang eller misstanke strunt samma. Hade du ändrat hade chansen att någon följt efter ökat dramatiskt jämfört med att du inte ändrade.Haha, nej det gör jag inte. Jag var ju beredd?
Tillägg: det var ju förövrigt ingen misstanke, utan ett logiskt resonemang för att inte bli av med en viktig roll direkt. Så ingen behövde tro på mig.
Min roll lär ju vara uppenbar vid det här laget, därför tror jag Paddington och Lobelia försökte få ut mig för att vinna vid säkert käk. Kanske cirkus kan vara den tredje, hon röstade ju tidigt och jag tycker det skaver att hon röstade på Sookie istället för Paddington med den motiveringen hon hade. Vem den fjärde är har jag ingen aning om i så fall.Vad grundar du det på? Alltså - vilka tror du är onda och varför?
Alltså jag kunde ändra åt typ vilket håll som helst, jag bär inte ansvar för hela goda sidan? Och jag kan inte direkt begära att folk dag ett ska lita på mig och rösta som jag, därför avvaktade jag för att anpassa mig efter hur röstningen ser ut. Men jag orkar seriöst inte diskutera det mer nu, jag har förklarat hur jag tänker, förstår du ändå inte så får det vara så.Du agerade inte utan ville att någon annan skulle agera. Logiskt resonemang eller misstanke strunt samma. Hade du ändrat hade chansen att någon följt efter ökat dramatiskt jämfört med att du inte ändrade.
Jag tycker inte alls att din roll är uppenbar?Min roll lär ju vara uppenbar vid det här laget, därför tror jag Paddington och Lobelia försökte få ut mig för att vinna vid säkert käk. Kanske cirkus kan vara den tredje, hon röstade ju tidigt och jag tycker det skaver att hon röstade på Sookie istället för Paddington med den motiveringen hon hade. Vem den fjärde är har jag ingen aning om i så fall.
Din roll är då inte uppenbar för mig i vart fall och hade jag haft misstankar så hade jag samtidigt funderat på om du var ond och vill hinta om en god roll.Min roll lär ju vara uppenbar vid det här laget, därför tror jag Paddington och Lobelia försökte få ut mig för att vinna vid säkert käk. Kanske cirkus kan vara den tredje, hon röstade ju tidigt och jag tycker det skaver att hon röstade på Sookie istället för Paddington med den motiveringen hon hade. Vem den fjärde är har jag ingen aning om i så fall.
Då är du nog den enda som inte tycker detJag tycker inte alls att din roll är uppenbar?
Och jag är mer fundersam över q men jag försöker ju titta på tv!
Jag tycker inte alls att din roll är uppenbar?
Och jag är mer fundersam över q men jag försöker ju titta på tv!
Dag 1, hade jag varit bybo hade jag såklart spelat urskumt och sett till att bli lynchad (det har jag gjort förut för att se till att ingen specialroll åker):Din roll är då inte uppenbar för mig i vart fall och hade jag haft misstankar så hade jag samtidigt funderat på om du var ond och vill hinta om en god roll.
Får jag gå på promenad nu eller måste jag passa er så ni inte lynchar mig?
Jag förstår vad ni gör nu. LYNCHA INTE MIG!
Ulvarna vinner antagligen vid lyckat käk! Därför vill de ha ut mig nu!
de måste vara fyra jävlar alltså!
Jamen tack, trodde jag höll på att bli tokig ett tagDet är uppenbart vad hon hintar att hon är i varje fall,
På riktigt??Då är du nog den enda som inte tycker det
Skojar du? I en lek med hintar??Dag 1, hade jag varit bybo hade jag såklart spelat urskumt och sett till att bli lynchad (det har jag gjort förut för att se till att ingen specialroll åker):
Ikväll:
Klart det är uppenbart men hallå...Det är uppenbart vad hon hintar att hon är i varje fall, sen om du vill tro på det är väl upp till dig.
Jag skriver inte saker rätt ut nej, med tanke på det som diskuterats precis innan tycker jag att jag var glasklar.På riktigt??
I en lek med hintar så säger du lyncha inte mig! Och du anser att det då är glasklart att du är ängel?
Och om det nu är 4 onda (vad grundar du det på?) - varför lynchade de dig inte då?
Va? Fattar inte?Skojar du? I en lek med hintar??
Det ligger inte för mig att se till att jag blir lynchad DL 1, det handlar inte om att inte vilja offra mig utan att jag inte tror det i snitt gynnar en lek att offra sig så tidigt och riskera att man missar att lyncha en ulv samtidigt som man gör leken mer svårläst när det gäller att hitta ulvar. Finns det en uppenbart skum att rösta på så är det lätt för ulvar att gömma sig.Dag 1, hade jag varit bybo hade jag såklart spelat urskumt och sett till att bli lynchad (det har jag gjort förut för att se till att ingen specialroll åker):
Du är ju inte dum i huvudet, klart att du utnyttjar hintningsmöjligheten.Va? Fattar inte?
På riktigt??
I en lek med hintar så säger du lyncha inte mig! Och du anser att det då är glasklart att du är ängel?
Och om det nu är 4 onda (vad grundar du det på?) - varför lynchade de dig inte då?
Men på riktigt? Tror du jag är ond?Du är ju inte dum i huvudet, klart att du utnyttjar hintningsmöjligheten.
Jag är inte heller dum i huvudet så därför läser jag inte dina hintar som gospel.
Fast det gällde bara om vinsten kunde ske i lynchen, inte i efterföljande käk (frågade LL via pm).Fanns ju någon regel om att onda inte fick samla röster för att vinna
Angående det första. Det är ju inga andra goda specialroller kvar?