Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, nej det gör jag inte. Jag var ju beredd?

Tillägg: det var ju förövrigt ingen misstanke, utan ett logiskt resonemang för att inte bli av med en viktig roll direkt. Så ingen behövde tro på mig.
Du agerade inte utan ville att någon annan skulle agera. Logiskt resonemang eller misstanke strunt samma. Hade du ändrat hade chansen att någon följt efter ökat dramatiskt jämfört med att du inte ändrade.

Vad grundar du det på? Alltså - vilka tror du är onda och varför?
Min roll lär ju vara uppenbar vid det här laget, därför tror jag Paddington och Lobelia försökte få ut mig för att vinna vid säkert käk. Kanske cirkus kan vara den tredje, hon röstade ju tidigt och jag tycker det skaver att hon röstade på Sookie istället för Paddington med den motiveringen hon hade. Vem den fjärde är har jag ingen aning om i så fall.

Du agerade inte utan ville att någon annan skulle agera. Logiskt resonemang eller misstanke strunt samma. Hade du ändrat hade chansen att någon följt efter ökat dramatiskt jämfört med att du inte ändrade.
Alltså jag kunde ändra åt typ vilket håll som helst, jag bär inte ansvar för hela goda sidan? Och jag kan inte direkt begära att folk dag ett ska lita på mig och rösta som jag, därför avvaktade jag för att anpassa mig efter hur röstningen ser ut. Men jag orkar seriöst inte diskutera det mer nu, jag har förklarat hur jag tänker, förstår du ändå inte så får det vara så.

Min roll lär ju vara uppenbar vid det här laget, därför tror jag Paddington och Lobelia försökte få ut mig för att vinna vid säkert käk. Kanske cirkus kan vara den tredje, hon röstade ju tidigt och jag tycker det skaver att hon röstade på Sookie istället för Paddington med den motiveringen hon hade. Vem den fjärde är har jag ingen aning om i så fall.
Jag tycker inte alls att din roll är uppenbar?

Och jag är mer fundersam över q men jag försöker ju titta på tv!

Din roll är då inte uppenbar för mig i vart fall och hade jag haft misstankar så hade jag samtidigt funderat på om du var ond och vill hinta om en god roll.

Din roll är då inte uppenbar för mig i vart fall och hade jag haft misstankar så hade jag samtidigt funderat på om du var ond och vill hinta om en god roll.
Dag 1, hade jag varit bybo hade jag såklart spelat urskumt och sett till att bli lynchad (det har jag gjort förut för att se till att ingen specialroll åker):
Får jag gå på promenad nu eller måste jag passa er så ni inte lynchar mig? :p

Ikväll:
Jag förstår vad ni gör nu. LYNCHA INTE MIG!

Ulvarna vinner antagligen vid lyckat käk! Därför vill de ha ut mig nu!
de måste vara fyra jävlar alltså!

På riktigt??
I en lek med hintar så säger du lyncha inte mig! Och du anser att det då är glasklart att du är ängel?

Och om det nu är 4 onda (vad grundar du det på?) - varför lynchade de dig inte då?
Jag skriver inte saker rätt ut nej, med tanke på det som diskuterats precis innan tycker jag att jag var glasklar.

Jag vet inte om det är fyra onda, jag trodde jag skulle bli lynchad. Men om det är det gissar jag att nån som varit här tidigare (ev. cirkus?) är en ond. Det kan ju också vara så att fåret inte var med på vad som skulle ske? Jag vet inte :arghh:

Dag 1, hade jag varit bybo hade jag såklart spelat urskumt och sett till att bli lynchad (det har jag gjort förut för att se till att ingen specialroll åker):
Det ligger inte för mig att se till att jag blir lynchad DL 1, det handlar inte om att inte vilja offra mig utan att jag inte tror det i snitt gynnar en lek att offra sig så tidigt och riskera att man missar att lyncha en ulv samtidigt som man gör leken mer svårläst när det gäller att hitta ulvar. Finns det en uppenbart skum att rösta på så är det lätt för ulvar att gömma sig.

På riktigt??
I en lek med hintar så säger du lyncha inte mig! Och du anser att det då är glasklart att du är ängel?

Och om det nu är 4 onda (vad grundar du det på?) - varför lynchade de dig inte då?

Fanns ju någon regel om att onda inte fick samla röster för att vinna

Angående det första. Det är ju inga andra goda specialroller kvar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar