kan ju vara så att fåret å lyan HAR hittat varandra....Bra fråga. Är hon får och ond utanför lyan kanske de inte vet om henne och tror att de röstar ut egn god?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan ju vara så att fåret å lyan HAR hittat varandra....Bra fråga. Är hon får och ond utanför lyan kanske de inte vet om henne och tror att de röstar ut egn god?
ja, eller Q, cirkus och Ida. Det hade känts något bättre om cirkus hade lynchats tror jag.en möjlig ond trio är ju lena cirkus och idahoe så jag är mycket paranoid
Och då väljer att offra dig? Eller va?kan ju vara så att fåret å lyan HAR hittat varandra....
Röstlista?
De tyckte alla det var en bra idé att jag får vara social m Baronen iställetRöstlista?
ja, eller Q, cirkus och Ida. Det hade känts något bättre om cirkus hade lynchats tror jag.
Är denna Baron en vinflaska eller vad? Bra idé i så fall!De tyckte alla det var en bra idé att jag får vara social m Baronen istället
Hur då menar du?Fast då fattar jag inte Qs röst på sookie igår
Barone Ricasoli, väldigt trevligt sällskap att avnjuta lite då å dåÄr denna Baron en vinflaska eller vad? Bra idé i så fall!
q borde röstat på dig. Men jag tror som sagt inte att de var medvetna om att du var just ängel och om det är Ida som är den andra ulven hade hon redan lagt en alibiröst på q för att sen titta på Morden i Midsomer.Hur då menar du?
Ja, jag lär ju inte bli käk i natt även om jag skulle vilja.UPPDATERING!
@Paddington var verkligen less. Superless. Hur hon än kämpade med hörpasseringarna blev det inte bättre. Jo, kanske lite. Men… eller NEJ. De blev inte bättre. Verkligen inte!
Hon funderade seriöst på blinkers, sådana som galopphästar har, men de fjantiga förbundskaptenerna sa att det var otillåten utrustning. Nu blev hon dessutom inkallad på kvartssamtal. Blev meddelad att det fanns de som inte tyckte hon hade i EM att göra eftersom hästskrället inte tog sig igenom hörnen på ett acceptabelt sätt! Alltså, alla har väl sina svagheter?
Nej, nu fick det vara! Paddington bestämde sig på stående fot att börja med steeple chase istället. Där slapp hon dressyrmoment och behövde inte bry sig om hörnpasseringarna. Hon samlade ihop sina grejor, körde fram lastbilen, lastade hästen och styrde kosan mot Strömsholm där hon anmält sig till en kurs i hinderloppsridning. Mot Grand National!
Kvar stod de andra och såg ännu en bybo lämna lägret.
Natt-DL kl 10.00
(@Artline är borta ikväll och jag sitter på flyget 9.30 imorgon bitti. Jag tror att Art kan hålla i DL, men för säkerhets skull skjuter jag fram en halvtimma så har jag hunnit landa om Art inte skulle ha möjlighet.)
Jag tycker snarare rösten på sookie talar för att @quarter4ever inte är ond, den rösten verkar lite "onödig" för en ond. Varför lägga en röst som kommer dra till sig så mycket uppmärksamhet?
Jag tycker din och @cirkus (grattis i efterskott förresten) röster är betydligt skummare (om vi nu ska granska folk bara för att de röstat på någon god)
Hur då menar du?
q borde röstat på Niyama. Men jag tror som sagt inte att de var medvetna om att hon var just ängel och om det är Ida som är den andra ulven hade hon redan lagt en alibiröst på q för att sen titta på Morden i Midsomer.se ovan
Eller hemskt ondAlltså jag är hemskt kass på det här