Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
q borde röstat på Niyama. Men jag tror som sagt inte att de var medvetna om att hon var just ängel och om det är Ida som är den andra ulven hade hon redan lagt en alibiröst på q för att sen titta på Morden i Midsomer.

Ja eller mer neutralt, hon stoppade sig själv i blickfånget.

q borde röstat på Niyama. Men jag tror som sagt inte att de var medvetna om att hon var just ängel och om det är Ida som är den andra ulven hade hon redan lagt en alibiröst på q för att sen titta på Morden i Midsomer.
Fast om de inte var medvetna om min roll, kunde hon ju lika gärna rösta på Sookie eller Paddington? Hon hade ju själv två röster så att hon la en tredje är ju inte så konstigt.

Fast om de inte var medvetna om min roll, kunde hon ju lika gärna rösta på Sookie eller Paddington? Hon hade ju själv två röster så att hon la en tredje är ju inte så konstigt.
Nej, det skrev jag just till @glömmerallt :)
Paddington tror jag dock inte hon ville rösta på för de var nog inte säkra på om hon var fåret eller ej. Och Sookie var ju den hon röstade på i slutändan.

Jag tänker överge den här dumma leken :p nu för jag är lite trött på mig själv.
Jag står fast vid att q är i lyan och jag tror hon har sällskap av Ida och det lämnar cirkus eller GA som får. Så - eat me!!

Hon hade själv två röster så hon ville nog inte riskera att lynchas så hon var tvungen att lägga en tredjeröst på någon ändå.

Ridå............jag har HELT missat att Q hade två röster :arghh: Typ glöm allts jag sagt jag behöver nog skaffa både glasögon och förstoringsglas.....

Jag tror ju fortfarande cirkus är ond. Sen är det mer öppet, tvivlar mer och mer på LenaH nu? GA ser jag inget direkt skumt i men hon kan vara ond. Ida känns ond.

Cirkus, LenaH och Ida? Eller Q?

Jag tror ju fortfarande cirkus är ond. Sen är det mer öppet, tvivlar mer och mer på LenaH nu? GA ser jag inget direkt skumt i men hon kan vara ond. Ida känns ond.

Cirkus, LenaH och Ida? Eller Q?
Även om jag gärna dör så kanske vi kan enas om Ida och q? Var är de förresten? ;)

Kan vi inte ha dl ikväll @Myrten ?
Jag vill helst inte det för jag har ingen koll på hur folk är online och jag själv ska upp 5.20 imorgon och flyga till Göteborg. Jag var på krogen igår med några vänner/kollegor och det blev sent, så jag är på väg att gå och lägga mig. Sorry!

Nej, det skrev jag just till @glömmerallt :)
Paddington tror jag dock inte hon ville rösta på för de var nog inte säkra på om hon var fåret eller ej. Och Sookie var ju den hon röstade på i slutändan.
Seriöst
Jag var hemskt säker på att fåret inte följt MIN röst då jag inte är ulv- hur svårt ska det vara att fatta?!
Och det var minsann du som eldade på mot mig och sedan mot paddington - för JA- det tyckte jag att du gjorde det är liksom där ditt fokus varit
Säger det igen om du eller andra missade det innan;
OM jag vore ulv så kunde jag ju faktiskt lika gärna kunnat trott att sookie var fåret? ( som hade en mycket mindre underbyggd teori än Paddington om man ska hårddra det = mer troligt superfår?)
Och därmed då valt en annan att rösta på såsom niyama?
blir frustrerad!
Ni så var både Paddington och Sookie goda men ändå vidhåller du att jag skulle vara ulv?
Och verkligen- tror du att jag , om jag vore ond skulle missat att fatta vem som var fåret - möjligen nojat över vem om jag hade flera kandidater- men inte aktivt gå in för att slå ut en som var trolig .

Även om jag gärna dör så kanske vi kan enas om Ida och q? Var är de förresten? ;)
Jag har smsat med :love: som faktiskt fick finna sig i att ulvlekarna gick före hur härliga sms han än skickar - han måste ju lära sig det nån gång- och ärligt talat så vart jag så frustrerad nu att jag kände att det var tvunget att svara i leken!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar