Jag ÄR här och har svarat!!!Ja, jag funderade på vart Q är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ÄR här och har svarat!!!Ja, jag funderade på vart Q är.
Vilka anser du är onda nu då?Jag ÄR här och har svarat!!!
Jag tror ju fortfarande cirkus är ond. Sen är det mer öppet, tvivlar mer och mer på LenaH nu? GA ser jag inget direkt skumt i men hon kan vara ond. Ida känns ond.
Cirkus, LenaH och Ida? Eller Q?
Jag har aldrig förnekat att jag "eldat på" mot dig? Du sa däremot att jag "eldade på" mot Niyama och jag gick hårt in för att få Niyama att rösta på Paddington fast hon var den som lyfte P först? Jag tyckte Niyama hade rätt om P och trodde mig se ett samband.Seriöst
Jag var hemskt säker på att fåret inte följt MIN röst då jag inte är ulv- hur svårt ska det vara att fatta?!
Och det var minsann du som eldade på mot mig och sedan mot paddington - för JA- det tyckte jag att du gjorde det är liksom där ditt fokus varit
Säger det igen om du eller andra missade det innan;
OM jag vore ulv så kunde jag ju faktiskt lika gärna kunnat trott att sookie var fåret? ( som hade en mycket mindre underbyggd teori än Paddington om man ska hårddra det = mer troligt superfår?)
Och därmed då valt en annan att rösta på såsom niyama?
blir frustrerad!
Ni så var både Paddington och Sookie goda men ändå vidhåller du att jag skulle vara ulv?
Och verkligen- tror du att jag , om jag vore ond skulle missat att fatta vem som var fåret - möjligen nojat över vem om jag hade flera kandidater- men inte aktivt gå in för att slå ut en som var trolig .
Det var ett skämt.Jag har smsat med som faktiskt fick finna sig i att ulvlekarna gick före hur härliga sms han än skickar - han måste ju lära sig det nån gång- och ärligt talat så vart jag så frustrerad nu att jag kände att det var tvunget att svara i leken!
jag vete sjutton om jag tror på att LenaH är god om jag ska vara ärlig? Men man kan ha otur när man tänker som god- men då brukar man inte vara så bergfast övertygad som hon varit? Både om vilka som är goda och onda om man ska hårddra det?Vilka anser du är onda nu då?
har svarat Niyama på det ( om vilka jag tror sitter i lyan osv)Jag har aldrig förnekat att jag "eldat på" mot dig? Du sa däremot att jag "eldade på" mot Niyama och jag gick hårt in för att få Niyama att rösta på Paddington fast hon var den som lyfte P först? Jag tyckte Niyama hade rätt om P och trodde mig se ett samband.
Jag tror inte du ville rösta på P för att du kanske nojade över om hon var fåret men jag tror inte att du trodde Sookie var fåret heller.
Du är ff min förstahandskandidat till ulv och jag hade hellre röstat på dig ikväll (inte heller en hemlighet) men jag insåg att det var fler som tyckte Paddi var skum = större chans att samla röster.
Vilka tror du sitter i lyan då?
Jag är väl alltid bergfast övertygad?jag vete sjutton om jag tror på att LenaH är god om jag ska vara ärlig? Men man kan ha otur när man tänker som god- men då brukar man inte vara så bergfast övertygad som hon varit? Både om vilka som är goda och onda om man ska hårddra det?
där skiljer vi oss åt lite - jag blir så djävla tjurskalligt vinnarmässigt att jag inte ger upp förräns man måste (i rättvisans namn så gäller det oavsett sida jag spelar för)Jag är väl alltid bergfast övertygad?
Fast vilka som är goda har jag väl inte varit så säker på - jag har bara sagt att jag lagt @Niyama åt sidan. Och hon kan för all del lura mig jättebra men jag orkar inte misstänka alla.
Har vi tur är leken ändå över imorgon.
(och med "vi" menar jag alla som leker - onda för att de vinner och goda för att flera av oss spelat rätt kasst. )
fast nja inte är det bara Niyama du lagt åt sidan? iofs nu så...?Jag är väl alltid bergfast övertygad?
Fast vilka som är goda har jag väl inte varit så säker på - jag har bara sagt att jag lagt @Niyama åt sidan. Och hon kan för all del lura mig jättebra men jag orkar inte misstänka alla.
Har vi tur är leken ändå över imorgon.
(och med "vi" menar jag alla som leker - onda för att de vinner och goda för att flera av oss spelat rätt kasst. )
Nä det har du rätt i, jag trodde inte så mycket på Lobelia som ond faktiskt.fast nja inte är det bara Niyama du lagt åt sidan? iofs nu så...?
de där citaten jag drog upp från dig innan (som du tyckte tydde på att jag borde vara ond- siare fanns ju inte kvar i leken?) tycker jag faktiskt att du väldigt skriver att Lobelia borde vara god- och mycket noga med att påpeka att du skrivit /menat så efter hon blev käk?
jo det syntes ju - och eftersom inte @Lobelia hintade att hon var god( i vart fall inte så jag såg nåt åt det hållet) så undrar jag helt sonika varför du inte trodde på det? Jag HAR sett vad du skrivit under tiden men vill gärna ha ett sammanfattande svar nu om du är vaken( en annan borde verkligen verkligen sova som ska upp före 5 men det var det där med tjurskalligheten fan heller att jag ger upp bara för att det ser hopplöst ut!)Nä det har du rätt i, jag trodde inte så mycket på Lobelia som ond faktiskt.
Dels därför jag inte trodde på @Niyama s teori om att de gått ihop (jag trodde på en ond men inte två och jag hade ju fel om det också...) och dels för att tja...? Jag vet inte riktigt, mycket en känsla bara? Jag tror kanske inte att hon valt att rösta på mig i DL1 om hon varit ond?jo det syntes ju - och eftersom inte @Lobelia hintade att hon var god( i vart fall inte så jag såg nåt åt det hållet) så undrar jag helt sonika varför du inte trodde på det? Jag HAR sett vad du skrivit under tiden men vill gärna ha ett sammanfattande svar nu om du är vaken( en annan borde verkligen verkligen sova som ska upp före 5 men det var det där med tjurskalligheten fan heller att jag ger upp bara för att det ser hopplöst ut!)
Och eftersom hintar är tillåtna så kan ju alla som har en aning gå all in!Hm de borde väl inte hoppat över maten i alla fall med tanke på att de kunde vinna? Så de borde gett sig på fåret eller den skyddade. Och de kan inte vinna genom lottning, så om vi goda kan rycka upp oss nu så måste vi ju kunna få ut en ond.
Ja, även ondaOch eftersom hintar är tillåtna så kan ju alla som har en aning gå all in!
Iom att Paddi var god så står det mellan cirkus och GA för mig om jag fortsätter tro att q och Ida är ulvar.Ja, även onda
Jag står fast vid att cirkus kanske är lämplig att lyncha. Med tanke på hur mycket jag misstänkte henne borde hon blivit käk om hon inte är ond själv.
Sen är ju frågan om de hittat fåret, det borde de väl gjort nu?!