Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror ju fortfarande cirkus är ond. Sen är det mer öppet, tvivlar mer och mer på LenaH nu? GA ser jag inget direkt skumt i men hon kan vara ond. Ida känns ond.

Cirkus, LenaH och Ida? Eller Q?

jag tror också på cirkus som ond mest troligt ulv

Om Lena är ond så tror jag hon är får(och cirkus ulv) ida har känts ulvig länge men det konkreta jag hade på henne byggde på att jag ett tag trodde att ulvarna hade mig som ev. får och då ville jag inte skriva ut det för det var ju bra om de trodde jag var får typ och då kunde jag ju inte skriva ut en teori mot idahoe som byggde på att hon trodde jag var får det hade ju inte varit särskilt fårit. Dessutom var hela den här teorin långsökt från början

Nu känns det rätt osannolikt att goda vinner så nu skriver jag ut det ändå dessutom tror jag ändå inte att onda tror jag är får längre

Seriöst
Jag var hemskt säker på att fåret inte följt MIN röst då jag inte är ulv- hur svårt ska det vara att fatta?!
Och det var minsann du som eldade på mot mig och sedan mot paddington - för JA- det tyckte jag att du gjorde det är liksom där ditt fokus varit
Säger det igen om du eller andra missade det innan;
OM jag vore ulv så kunde jag ju faktiskt lika gärna kunnat trott att sookie var fåret? ( som hade en mycket mindre underbyggd teori än Paddington om man ska hårddra det = mer troligt superfår?)
Och därmed då valt en annan att rösta på såsom niyama?
blir frustrerad!
Ni så var både Paddington och Sookie goda men ändå vidhåller du att jag skulle vara ulv?
Och verkligen- tror du att jag , om jag vore ond skulle missat att fatta vem som var fåret - möjligen nojat över vem om jag hade flera kandidater- men inte aktivt gå in för att slå ut en som var trolig .
Jag har aldrig förnekat att jag "eldat på" mot dig? Du sa däremot att jag "eldade på" mot Niyama och jag gick hårt in för att få Niyama att rösta på Paddington fast hon var den som lyfte P först? Jag tyckte Niyama hade rätt om P och trodde mig se ett samband.

Jag tror inte du ville rösta på P för att du kanske nojade över om hon var fåret men jag tror inte att du trodde Sookie var fåret heller.

Du är ff min förstahandskandidat till ulv och jag hade hellre röstat på dig ikväll (inte heller en hemlighet) men jag insåg att det var fler som tyckte Paddi var skum = större chans att samla röster.

Vilka tror du sitter i lyan då?

Vilka anser du är onda nu då?
jag vete sjutton om jag tror på att LenaH är god om jag ska vara ärlig? Men man kan ha otur när man tänker som god- men då brukar man inte vara så bergfast övertygad som hon varit? Både om vilka som är goda och onda om man ska hårddra det?
Jag känner mig rätt säker på dig dock- så hoppas du finns kvar imorgon ;)

cirkus är en hal djäkelO_o behöver läsa mer om henne tycker jag
Idahoe har också varit rätt anonym och skrivit lite konstiga saker- så är med i en tänkbar kya för mig
glömmerallt - tja du vet ju- hon är så vettig och resonerar så bra- men kanske att hon känns lite mer åt det godare hållet totalt? Men det vågar jag inte ta gift på O_o
Suck

Jag har aldrig förnekat att jag "eldat på" mot dig? Du sa däremot att jag "eldade på" mot Niyama och jag gick hårt in för att få Niyama att rösta på Paddington fast hon var den som lyfte P först? Jag tyckte Niyama hade rätt om P och trodde mig se ett samband.

Jag tror inte du ville rösta på P för att du kanske nojade över om hon var fåret men jag tror inte att du trodde Sookie var fåret heller.

Du är ff min förstahandskandidat till ulv och jag hade hellre röstat på dig ikväll (inte heller en hemlighet) men jag insåg att det var fler som tyckte Paddi var skum = större chans att samla röster.

Vilka tror du sitter i lyan då?
har svarat Niyama på det ( om vilka jag tror sitter i lyan osv)

jag vete sjutton om jag tror på att LenaH är god om jag ska vara ärlig? Men man kan ha otur när man tänker som god- men då brukar man inte vara så bergfast övertygad som hon varit? Både om vilka som är goda och onda om man ska hårddra det?
Jag är väl alltid bergfast övertygad? :D

Fast vilka som är goda har jag väl inte varit så säker på - jag har bara sagt att jag lagt @Niyama åt sidan. Och hon kan för all del lura mig jättebra men jag orkar inte misstänka alla.
Har vi tur är leken ändå över imorgon. ;)

(och med "vi" menar jag alla som leker - onda för att de vinner och goda för att flera av oss spelat rätt kasst. ;))

d

Fast vilka som är goda har jag väl inte varit så säker på - jag har bara sagt att jag lagt @Niyama åt sidan. Och hon kan för all del lura mig jättebra men jag orkar inte misstänka alla.

(och med "vi" menar jag alla som leker - onda för att de vinner och goda för att flera av oss spelat rätt kasst. ;))
där skiljer vi oss åt lite - jag blir så djävla tjurskalligt vinnarmässigt att jag inte ger upp förräns man måste (i rättvisans namn så gäller det oavsett sida jag spelar för)
ända in i kaklet illustrerar det bra vad det gäller mig :cool:

fast nja inte är det bara Niyama du lagt åt sidan? iofs nu så...?
de där citaten jag drog upp från dig innan (som du tyckte tydde på att jag borde vara ond- siare fanns ju inte kvar i leken?) tycker jag faktiskt att du väldigt skriver att Lobelia borde vara god- och mycket noga med att påpeka att du skrivit /menat så efter hon blev käk?

fast nja inte är det bara Niyama du lagt åt sidan? iofs nu så...?
de där citaten jag drog upp från dig innan (som du tyckte tydde på att jag borde vara ond- siare fanns ju inte kvar i leken?) tycker jag faktiskt att du väldigt skriver att Lobelia borde vara god- och mycket noga med att påpeka att du skrivit /menat så efter hon blev käk?
Nä det har du rätt i, jag trodde inte så mycket på Lobelia som ond faktiskt. :)

Nä det har du rätt i, jag trodde inte så mycket på Lobelia som ond faktiskt. :)
jo det syntes ju - och eftersom inte @Lobelia hintade att hon var god( i vart fall inte så jag såg nåt åt det hållet) så undrar jag helt sonika varför du inte trodde på det? Jag HAR sett vad du skrivit under tiden men vill gärna ha ett sammanfattande svar nu om du är vaken( en annan borde verkligen verkligen sova som ska upp före 5 men det var det där med tjurskalligheten fan heller att jag ger upp bara för att det ser hopplöst ut!)

jo det syntes ju - och eftersom inte @Lobelia hintade att hon var god( i vart fall inte så jag såg nåt åt det hållet) så undrar jag helt sonika varför du inte trodde på det? Jag HAR sett vad du skrivit under tiden men vill gärna ha ett sammanfattande svar nu om du är vaken( en annan borde verkligen verkligen sova som ska upp före 5 men det var det där med tjurskalligheten fan heller att jag ger upp bara för att det ser hopplöst ut!)
Dels därför jag inte trodde på @Niyama s teori om att de gått ihop (jag trodde på en ond men inte två och jag hade ju fel om det också...) och dels för att tja...? Jag vet inte riktigt, mycket en känsla bara? Jag tror kanske inte att hon valt att rösta på mig i DL1 om hon varit ond?
Hon var ju heller inte supernärvarande inför DL1 och även om Lobelia har tidsbrist så är hon jäkligt plikttrogen och försöker göra sitt bästa som ulv medan man (de flesta av oss?) som bybor kanske kan anta en mer avvaktande roll?

Jag tror inte jag kan bli mindre svävande än så men nu vet du hur jag tänkte iaf! :)

Nu hoppas jag att ängeln skyddade någon annan än sig själv så att den är säker på NÅN!
Eller så försökte ulvarna käka fåret... :rofl:

Bra jobbat ängeln! (Eller fåret:p ) å ena sidan vore det ju kanon om ängeln nu vet om en god till. Å andra sidan vore det rätt roande om ulvarna nu försöker rösta ut fåret för att de tror ängeln skyddade det :p

Jag ska köra hö hela eftermiddag så vi får se hur dags jag hinner in

Hm de borde väl inte hoppat över maten i alla fall med tanke på att de kunde vinna? Så de borde gett sig på fåret eller den skyddade. Och de kan inte vinna genom lottning, så om vi goda kan rycka upp oss nu så måste vi ju kunna få ut en ond.

Hm de borde väl inte hoppat över maten i alla fall med tanke på att de kunde vinna? Så de borde gett sig på fåret eller den skyddade. Och de kan inte vinna genom lottning, så om vi goda kan rycka upp oss nu så måste vi ju kunna få ut en ond.
Och eftersom hintar är tillåtna så kan ju alla som har en aning gå all in!

Och eftersom hintar är tillåtna så kan ju alla som har en aning gå all in!
Ja, även onda :nailbiting:

Jag står fast vid att cirkus kanske är lämplig att lyncha. Med tanke på hur mycket jag misstänkte henne borde hon blivit käk om hon inte är ond själv.

Sen är ju frågan om de hittat fåret, det borde de väl gjort nu?!

Ja, även onda :nailbiting:

Jag står fast vid att cirkus kanske är lämplig att lyncha. Med tanke på hur mycket jag misstänkte henne borde hon blivit käk om hon inte är ond själv.

Sen är ju frågan om de hittat fåret, det borde de väl gjort nu?!
Iom att Paddi var god så står det mellan cirkus och GA för mig om jag fortsätter tro att q och Ida är ulvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar