Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Jag tycker du kan spara morotsfrillan en månad till så man känner igen dig när man kommer ner till stockholm :D.

Njaaaaääää, men hotade sambon med att färga knallrött igen. Inte hans favoritfärg, men min:D

Men kan överväga att vara hipt uteliggarorange i håret för din skull;)

Snäckan är en bordercollie.

Insåg detta idag, efter att funderat på saken. Hon bryter ihop om jag går. Om pappa går. Om hunden går.
Fullständig KRIS och KATASTROF. Tårar, vrål med mera. Men hon är söt ändå:D

NOLLÅTTOR!

Vårt boende på hornsgatan har skitit sig.

. Kursen sambon ska på hålls vid Norrmalm, så nånstans inte så jättelångt därifrån vill vi inte bo. Eftersom det blir en vecka vi blir där känns det lite saftigt med 1000kr+/natt ;)
Vet ni några bra vandrarhem?

Så klart hon e söt! :love:

Och ser fram emot ditt orangea hår i morgon, matchar du snäckan nu då??!! :banana:

Typ:D

Jag har fallit till föga och satt i en ljusbrun toning nu, så det är väldigt mycket som snäckan. Ljusbrunt, men grunden är helt klart orange. Särskilt när solen lyser. Kände att jag är för gammal för att se ut som en korsning mellan milla jovovich- femte elementet och mc donaldsclownen i håret

Åhhh Milla.. jag har en liten Milla-fetish :angel:

Jag vill så gärna besöka frissan snart, lovade mig själv efter förra klippningen/färgningen att aldrig mer låta det växa vilt och bara vara uppsatt i svans = så som det är nu...
Gillade denna frillan starkt, köra repris på den??

erika2.jpg

erika3.jpg

Gillade dock att ha lite lugg, vilket egentligen smickrar min höga panna...

Obs fjortisvarning::D

Bild078.jpg

Första frisyren var snygg!
Jag måste göra nåt åt mitt hår också. Det är vildvuxet och har fått härja fritt i ett par år.
Det når ända ner till arslet på mig så om jag får slut på toapapper så har jag ju en nödlösning :D.

Skämt åsido, men det skulle vara kul att ha en frisyr och inte bara ett draperi som hänger ner.

Älskade den första frillan.... aldrig haft så kort men lät frisören få fria händer. Och jag var såå nöjd efter! :love:
Borde gå tillbaka till samma.. men det var så hiskeligt dyrt :o
Får se om jag kommer till skott innan vår träff, men jag säger till innan så du känner igen mig på perrongen sen hehe.

Första var otroligt snygg!!!! Du MÅSTE ha sån frisyr!!! Och färgen är så rätt!
Jag är kär:love::D
Gud, jag måste verkligen klippa håret inser jag... Långt i tofs...Jag är med i klubben helt enkelt:o

jäklar den första var skitsnygg!!

här kör jag med hästsvans, finns inget mer bekvämt och smidigare! sen nu när vi har barn i hårryckaråldern har vi ju en ursäkt till:D Hade Moa fått härja fritt med mitt hår hade jag varit skallig vid det här laget... Det räcker med att hon krälar upp på morgonen och rycker mig i håret, drar i kinderna och nyper mig i dubbelhakan:p

Skruttan har fått sån GRYM styrka i benen nu! hon har ju alltid kunnat stå i knät, men nu har hon börjat hoppa, och när hon ligger på mage ställer hon sig på händerna och knäna, ibland på händerna och tårna!
vart tog min lille skrutt vägen?

Vi är apsjuka!!! Jag har kräkts två gånger, sambon svimmade i badrummet... Ingen fika för oss med andra ord.

Ja tiden går så fort!!
Köpte en hoppgunga till C för skojsskull.. men hon fattade inte det där med att hoppa haha.
I knät hoppar hon dock, sittande! Sitter inte still en sekund, känns som hon vill hoppa ner på golvet och springa iväg :D

Kanelbulle: fyyy vad trist! Alltså mest för er att ni är sjuka, men även för oss fikasugna!
Breccia ses vi ändå eller ska vi ta raincheck till nästa vecka när vi är fler??

vi har med en hoppgunga, men den är inte uppsatt.

"Den förstör ju tapeten och fodret" är ursäkten från upphängaren pappa:D

Kanelbulle: fy så läskigt att han svimmade, kräkas är blääää:crazy: Krya på er!

vi har såna hoppgungor man kan hänga i alla typ dörrposter, man bara klämmer åt o de e gummiskydd, grymt bra syns inte alls faktiskt!

Sån har vi med, jättebra tills vi kom hem och upptäckte att vi inte har dörrkarmar på mittenvåningen där vi tänkt ha henne "hängande" :p.
Funderar på om man vågar skruva i en rejäl krok i taket och fästa den där??
Nu är den i dörröppningen i hennes rum, men det är så trångt och trist där...

Skjut mig någon.

Hoppgunga funkar inte här heller, våra dörrposter är för breda, så det blir ostabilt.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama