Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Kollade på gamla nyfödingbilder idag, och upptäckte att C hade massa hår när hon föddes! Fått för mig att hon varit flint hela tiden, tänk vad fort man glömmer!
Och vad fort de växer.....

29822721.jpg

30574976.jpg

Vi har en hoppgunga nånstans... Använde den knappt med sonen, han försökte bara gå iväg och blev sur när han studsade tillbaka. :D Lillan har inte fått prova den ens, hon är så nöjd på golvet att jag inte ser någon anledning till att hålla på med den. :o

så länge luckan är nöjd petar jag inte ens på henne. men hon är inte alltid nöjd, men ni vet ju hur hon är, hon vill bara ställa sig upp o börja springa :p

kl

så ja, nu sk ja va jobbig igen:D
Boende sker på Hornsgatan!!

Men nu till det jag ville, vi är ju där från mån-lör, och vår dejt är ju inte förrän fredagen. Så det jag försöker så subtilt få fram är att om nån vill så träffar jag gärna nån nån dag innan där, och åker över till djurgårn eller nåt.
Inte laget Djurgårn alltså (usch fy tv blä) (nu lär jag få skit)
:rofl:

Nisse: älskar stefan o krister, men kan inte riktigt se mig själv däri... på mina bra dagar kanske:angel:

Du kan ju alltid komma med på onsdagsfika innan, och jag bor 100 meter från horngatan:) Dessutom hittar jag till varenda butik med coola babykläder;) Vi kan kanske Onsdagsfika på Djurgården?? Vore inte det kul?

Jag går gärna på en coola varnkläder-shoppingrunda :laugh:
Fika på Djurgården låter också trevligt.

jag vill oxå köpa coola kläder! till mig och luckan! haha. mest luckan, gud vad tråkiga alla kläder är nu...

Topp:D Då spikar vi det, så lägger jag upp en livsfarlig shoppingrutt med star på södermalm:)
Räknar kallt med att voltis gillar idén också!
Så kan vi sitta i solen och lattemorsa lite också, blir bra det här:bump:

hoppas jag har köpt en lättare vagn då hahaha...
jag är typ mordisk på min vagn, den är dum. allt som ska gå att knäppas fast o fällas upp ramlar ner... blä. och den luktar äckligt.
förresten, varför är vi inte vänner på facebook alla vi? alla kanske inte har iofs... men om någon vill titta på cpstörda mig heter jag sara rosén andersson haha, nu kanske ni aldrig mer vill träffa mig...

för övrigt är jag redan grymt uttråkad, är själv i helgen o min barnvakt är sjuk så det blir inte mkt här. är så less på att alla mina vänner bara festar, alltså jag förstår dom hehe men det vore kul om någon nånsin kunde tänka sig o bara slappa med mig eller nåt.
så jag har lassat upp för fredagsmys deluxe med glass, kakor, biskvier :angel: o godis. djuren har fått burkmat + tuggisar till strumpan o luckan har fått burkar också hehe :p

Låter som en mysig helg ändå. :)
Jag längtar också till onsdag, knappt sett en människa på hela veckan eftersom jag varit sjuk. Men nu ska jag iaf få träffa min syster som kom hem från London i natt! :laugh:

Facebook har jag ju, fixar senare...

Jaa vad roligt!!!

Fast jag kör nog på mer-morsa
dricker inte kaffeskit:p

alltsåå.. jag har ingen aning om vad ni heter IRL:confused:

Breccia heter ju Sara då, och jag med, så två Saror hittils:D

Breccia är du en sån där vänsamaler på fejset eller?! ;)

Du har en vänförfrågan från moi!
(rätt? jag läste tyska...)

haha jag har ju rensat bort alla jag inte vet vilka dom är :p
jag borde verkligen byta namn btw. haha. sara passar inte mig.

brääääk, skickat vänförfrågan:)

Du får agera sambandscentral för oss fegisar som inte vill lägga ut namn på buke:D

jag har typ 25 vänner på facebook:o Är det pinsamt lite? Jag har liksom dumpat alla jag nte umgås med:D

haha jag är så jävla out there iaf, jag kan lixom inte vara anonym. antingen så är det för hästen eller för barnet och lixom det slutar ändå alltid med att alla vet vem jag är.
skulle byta nick här på buke men gunnar mailade mig o frågade om jag verkligen ville byta bort mitt kända nick :rofl:

Hellre kvalitet än kvantitet tycker jag!

jag har som regel att bara acceptera vänförfågan från såna som jag känner så pass väl NU att jag kan tänka mig att lägga en kommentar eller så

Oj va snabba ni är, la jag till brääk och vad jag hoppas är comfort och kanelbulle :D

Nu har jag skickat vän-förfrågan också :D.
(heter Madelene btw)

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama