Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kollade på gamla nyfödingbilder idag, och upptäckte att C hade massa hår när hon föddes! Fått för mig att hon varit flint hela tiden, tänk vad fort man glömmer!
Och vad fort de växer.....
Vi har en hoppgunga nånstans... Använde den knappt med sonen, han försökte bara gå iväg och blev sur när han studsade tillbaka. Lillan har inte fått prova den ens, hon är så nöjd på golvet att jag inte ser någon anledning till att hålla på med den.
så länge luckan är nöjd petar jag inte ens på henne. men hon är inte alltid nöjd, men ni vet ju hur hon är, hon vill bara ställa sig upp o börja springa
så ja, nu sk ja va jobbig igen
Boende sker på Hornsgatan!!
Men nu till det jag ville, vi är ju där från mån-lör, och vår dejt är ju inte förrän fredagen. Så det jag försöker så subtilt få fram är att om nån vill så träffar jag gärna nån nån dag innan där, och åker över till djurgårn eller nåt.
Inte laget Djurgårn alltså (usch fy tv blä) (nu lär jag få skit)
Nisse: älskar stefan o krister, men kan inte riktigt se mig själv däri... på mina bra dagar kanske
Du kan ju alltid komma med på onsdagsfika innan, och jag bor 100 meter från horngatan Dessutom hittar jag till varenda butik med coola babykläder Vi kan kanske Onsdagsfika på Djurgården?? Vore inte det kul?
Topp Då spikar vi det, så lägger jag upp en livsfarlig shoppingrutt med star på södermalm
Räknar kallt med att voltis gillar idén också!
Så kan vi sitta i solen och lattemorsa lite också, blir bra det här
hoppas jag har köpt en lättare vagn då hahaha...
jag är typ mordisk på min vagn, den är dum. allt som ska gå att knäppas fast o fällas upp ramlar ner... blä. och den luktar äckligt.
förresten, varför är vi inte vänner på facebook alla vi? alla kanske inte har iofs... men om någon vill titta på cpstörda mig heter jag sara rosén andersson haha, nu kanske ni aldrig mer vill träffa mig...
för övrigt är jag redan grymt uttråkad, är själv i helgen o min barnvakt är sjuk så det blir inte mkt här. är så less på att alla mina vänner bara festar, alltså jag förstår dom hehe men det vore kul om någon nånsin kunde tänka sig o bara slappa med mig eller nåt.
så jag har lassat upp för fredagsmys deluxe med glass, kakor, biskvier o godis. djuren har fått burkmat + tuggisar till strumpan o luckan har fått burkar också hehe
Låter som en mysig helg ändå.
Jag längtar också till onsdag, knappt sett en människa på hela veckan eftersom jag varit sjuk. Men nu ska jag iaf få träffa min syster som kom hem från London i natt!
haha jag är så jävla out there iaf, jag kan lixom inte vara anonym. antingen så är det för hästen eller för barnet och lixom det slutar ändå alltid med att alla vet vem jag är.
skulle byta nick här på buke men gunnar mailade mig o frågade om jag verkligen ville byta bort mitt kända nick
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Jag letar nu och började först på 150, sen insåg jag när jag räknade på försäkringar att det blev en hopplös månadskostnad att försäkra...
Foder & Strö Syftet skulle vara att få mer variation i fodergivan jämfört med nu när jag bara ger hösilage, halm och sojamjöl. Samt såklart mineraler...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.