Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

krisar ni kan jag ta en lunch på lördag eller söndag, tänkte vara frisk då:)

jag bara antog att alla som la till mig nu var ni :rofl:

comfort: jag har som regel att jag ska känna dom så pass att jag träffar dom något så när regelbundet eller att det ska vara mer barndomsvänner. jag har gått i många skolor så jag skyller på det hehehe... :p o stått i många stall så man lär känna mkt hästfolk :p

JAha....Och HUR ska man veta vem som är vem nu då:rofl: Jag är redan förvirrad:o

Åh facebook! Lägger till Sara (Breccia) nu så får vi se om jag hittar er övriga :D
Jag heter Erika!

Vad med planer ni har nu då, ska bara laga och äta mat så kommenterar jag allt ;-) sitter med världens rethosta också blääää....

Usch, alla verkar ha en bacill just nu. Min Bacill dog efter att jag intagit way too much choklad. Fet och Frisk:D Måste ha varit något jag ätit eller så, borta på ett dyn drygt, lyckligtvis.

Snäckan sover i hallen efter liten shoppingtur i kurerande syfte:angel:

Nu tror jag att jag har fått med alla på facebook :D
Skriver inte så mkt om Chelsea där, så vi får allt fortsätta skriva här med! :p

Jag har köpt mig en pint B&J's som ska få kurera det sista av min sjukdom strax :D Bara hosta kvar nu, tyvärr verkar den inte försvinna så lätt...

Samma här:D Och en liten bytta med Fikon-myntaglass

och en liiiiiten bunke jordgubbsglass:D

jag har ben o jerry oxå, om jag orkar efter allt idag haha :p
har vart på ridklädesmodevisning oxå, grymt roligt. sjukt snygga saker. luckan dansade till eurodisco!

hahaha alltså jag inser att folk som just addat mig på facebook antaligen tycker jag är helt sinnessjuk som bara sitter o quotar noice hela tiden, men det är lixom... en grej.

Kl

VET NI??!!!!!!!

Vår häst vann!!! Eller ja, pappas och syrrans häst vann men det räknas väl som min med då?! ;)

KL

Här har det ätits potatis för allra första gången idag! Kameran var självklart inte med men hon såg ut exakt såhär: :love::confused::eek::d Och sen var det över.

Grattis :banana: Klart den räknas som din med ;)

kl

Idag var jag och Chelsea hos mina föräldrar, hittade en barnklädesbutik med en massa roliga fina barnkläder, dyra och billiga! Bla Fixoni och Molo, jättehäftiga färger och mönster.
Och Chelsea (läs: jag) fick välja en valfri klänning som påskpresent! Hon behöver ju en klänning till bröllopet vi ska gå på i april så det var ju perfekt!
Nu vart det en ganska klassisk modell, men ska besöka den butiken igen snart och botanisera mera bland allt roligt!
Sen fick även jag välja en klänning som påskpresent på HM, snäälla mamma :love::banana:

Och: pga sjukdomar och sånt så har inte mina föräldrar hunnit träffa C så mkt, så mamma satt och mös med henne hemma hos dom idag i deras gungstol. Och så slocknar C! Utan tutte, utan vagn eller bil. Och det kan jag lova är mkt sällsynt, och nu också hos en relativt okänd person!
Mamma var riktigt stolt kan jag säga haha.
Ska nog köpa mig en gungstol! :idea:

"Grattis" eller vad man nu ska säga :D

Vi har hittills smakat potatis, morot, palsternacka/potatis, majs/potatis, broccoli/potatis och gröt. ALLT går ner hos denna damen :D (ngn förvånad?)

Jag är inte förvånad. :D
Morot ja! Det är ju mycket sötare och godare än potatis, det ska jag fixa imorgon. :)

Ska prova hela outfiten ngn dag och fota :D Klänningen vi köpte var inte i "molostil" dock, lite mer "gammeldags".Men ska garanterat tillbaka och botanisera i de häftiga kläderna där! :love:

Vi har massa MOLO, så underbara mönster:love: Men jag är lite nördig med kläder:D Shoppat till mig idag, ska bli en milf, tänkte jag:rofl:
Du får facebooka vilken butik det är, så vi andra kan fynda också:)

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama