Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Vi har nu bedömts vara friska:angel: i alla fall så friska som vi blir:D
Ska även sluta med ersättning, vilket min plånbok juuuublar över. Bvc ansåg det onödigt att fortsätta efter 6månader om hon ändå äter annat. Skönt, går nämligen 4 pkt hipp minst i veckan...

KL.
Nu är det bara en månad kvar tills vi träffas!
Skoj!
Jag har redan fantiserat ihop hur ni ser ut och hur ni är :D.

Breccia: Tror jag är en såndär tuff och cool morsa. Tror hon är lik Kitty Jutbring.
Kpist: Tror jag har page och är jävligt smart. Är nog den som hittar lösningen på alla problem, när alla ndra är trögfattade.
Voltis: Har jag sett på kort, men som person tror jag hon är ordningsam och den som håller reda på allt och alla. Att hon är sportnörd vet jag ju redan :D.
Comfort: Tror jag är lite halvflummig, lite som nån karaktär ur en stefan & krister-fars :rofl:.
Kanelbulle: Är den svåraste att skapa en bild av. Hon kan vara en uteliggare som bor i en trappuppgång, men hon kan lika gärna vara en chic och snor-rik söderböna. Jag tror att hon är en sån som sticker ut mycket, men samtidigt är mystisk. Lite som Lady gaga....

Hoppas ingen tar illa upp detta är bara en bild som jag fått i huvet ;)

Kanelbulle: Är den svåraste att skapa en bild av. Hon kan vara en uteliggare som bor i en trappuppgång, men hon kan lika gärna vara en chic och snor-rik söderböna. Jag tror att hon är en sån som sticker ut mycket, men samtidigt är mystisk. Lite som Lady gaga....

Hoppas ingen tar illa upp detta är bara en bild som jag fått i huvet ;)

Breccia_ , kpist och voltis tycker ajg att du prickat in rätt bra:D

Men JAG??
:rofl::rofl::rofl: Jag dööööör:D

Hahaa vilka roliga gissningar! :rofl: Några tyckte jag allt passade in rätt bra :idea:
Vi får se vad du tycker efter vi träffats sen bara :D

Jag skrev ju att du är tuff och cool också, inte bara som Kitty ;).
Men jag skulle tro att det är jäkligt mycket fart i dig... Inte den som sitter tyst i ett hörn och inte säger ett pip :laugh:.

Och jag tror att ni tror att jag (oj lät vimsigt) bor i en röd timmerstuga i skogen och använder rutiga flanellskjortor från ÖoB och dricker Kok-kaffe med en skvätt sprit från mitt eget bryggeri som jag har i källaren.
Dessutom tror ni att jag har utedass och vedspis och att jag åker skidor när jag ska ta mig någonstans.

Visst har jag rätt?

Och jag tror att ni tror att jag (oj lät vimsigt) bor i en röd timmerstuga i skogen och använder rutiga flanellskjortor från ÖoB och dricker Kok-kaffe med en skvätt sprit från mitt eget bryggeri som jag har i källaren.
Dessutom tror ni att jag har utedass och vedspis och att jag åker skidor när jag ska ta mig någonstans.

Visst har jag rätt?

men... har du läst mina tankar?? :eek::rofl:

näää inte riktigt så! men tror du är ganska lättsam, naturlig och gillar att ta det lugnt. men med en massa jävlar anamma under ytan! :idea:

OCH lika underbar o trevlig som alla andra höstmammor! :banana:

hahahaha ja har man adhd så brukar det vara lite sprut i en!
däremot har jag även ofixat fett mkt snyggare hår än kitty ever har haft :p

vi kommer imorgon, vi är mycket bättre så jag är superglad! :D
eller mycket bättre, vi är bra haha!

Jobbigt med förkylning:( Vi är kattvakt så jag snorar, men det är allergirelaterat.

För övrigt har jag blekt och färgat håret. Snyggt- OM man gillar Orange.
Dessutom blev det lite tuggummivarning, så jag får vänta nån vecka med att färga om.
Ser ut som en morot:rofl::rofl:

Åh nej! Säg att du spar morotsfrillan tills vi har hunnit ses nästa vecka - det här vill jag inte missa! ;)

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama