Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Du kan iaf inte skylla på att jag smittat dig :D eller så körde jag lite vooodoo på er för att jag inte kunde vara med i går :devil:

Jag kan byta dag nästa vecka om du vill vara med i din grupp, om alla andra också kan, typ torsdag. :idea:

Men vi kan kanske flytta dag till torsdag då, så du kan komma? Jag behöver nån mer som är stor i maten så jag slipper goffa själv:D:o Har dessutom ett par äppelgröna byxor i handväskan.

Jag måste ju äta dubbelt upp eftersom jag missade senast haha.
Jag är en riktig gottegris egentligen, men lyckats hålla mig rätt bra när vi fikat... är dock sjukt sugen på de där biskvierna som breccia brukar mumsa i sig...mmmm.....

Jag som trodde du var en sån där friskis-svettismänniska:devil::D EN ynka chokladtårtsbit...Bah!

Jag brukar dessutom äta en macka när jag kommer hem, för då är jag hungrig igen...:o
Torsdag funkar som sagt för mig, så då inväntar vi bara kpist om breccia_ vill fika på torsdag istället!

Vilket jäfla tjat det var om fika då :mad:! ;)

Inte alls avis inte ett dugg :angel:.

Jag måste ju fika utav bara helvete på stora höstmammeträffen om jag ska komma upp i samma nivå som ni :D.

jag fikar gärna på torsdag ist, vad gölliga ni är! :D

voltis: alltså biskvierna är faktiskt underbara. men äppelkakan var oxå underbar! luckan gilla vaniljsås haha.

Visst är vi:D

Det ska bli hemsk intressant att se hur många biskvier Nisse kan äta på en gång!

hur många på en gång som i en o samma dag eller hur många hon får in i munnen på en gång? :D

Just ja, äppelkakan har jag ju inte testat ännu!!

Chokladtårtan är ok, men tyckte den var lite torr? Kladdkakan är supergod!!
Jäklar vad jag dregglar nu då!

Har ni testat ballerina kladdkaka? Jeeeesus vad goda de är, kan trycka i mig en rulle själv :eek:

*voltis rätta jag kommer fram*

Jag är så stor i käften så jag får nog in rätt många ;).

Även jag tryckte i mig en rulle sådana i ett svagt ögonblick, men tyckte inte de var så goda. Det var mer en principsak, samt ville inte att de skulle bli dåliga.

:angel:

Breccia_ Sak samma, klämmer hon mer än 10 är jag imponerad:D
Skulle dock vara intressant att se någon stoppa in en hel biskvi på en gång i munnen. Jag har en känsla av att problemen uppstår när man ska börja tugga...

Nu ska jag försöka vila lite, huliganen har festat slut på mig för ögonblicket och ligger och sover i hallen. Vi har varit uppe sen fem, (ööööhhhhhhhhhhhrrrg) och jag gick och lade mig vid 2. Bela Lugosi ser pigg ut vid en snabb jämförelse.

Senast ändrad:

Måste testa att stoppa en hel biskvi i munnen.
Min mamma kan faktiskt det!
En gång när hon var och handlade var hon jättehungrig så hon gick till disken där det finns färska kakor (wienerbröd och sånt) och stoppade in en hel (!) biskvi i truten och hoppades att ingen personal skulle komma :rofl::rofl:.

Min mamma tyckte att hon hade rätt till det eftersom hon handlat på affären i 20 år :crazy::D

Något :D.

KL.
Nu reser sig Molly upp själv från liggande till sittande position och sen sitter hon stadigt en bra stund. Var tvungen att föreviga det med kameran :).
100319%20004.JPG

100319%20015.JPG

Grattis!! :idea: Och vad stor hon har blivit! Er kommer jag garanterat inte villa bort på centralen, längtar efter att träffa henne live (ok, dig med haha) :love:

Chelsea har fått en pojkvän! :banana: Träffade en tjej i mammagruppen som bor på samma gård som oss. Idag var vi på promenad sen var vi hemma hos dom och fikade. Chelsea fick hans händer i munnen och sög så förnöjt :rofl:

Är hon inte lite ung för det? Innan du vet ordet av är hon ute på rave på nätterna och tatuerar in en delfin på låret:D

Molly är jättesöt!

Snäckan sitter rätt stadigt, men har inte riktigt lärt sig att sätta sifg upp själv. Hon tippar mest åt sidorna när hon försöker.

Jaa, det är helt sjukt vad stor hon blivit! Ibland ser hon inte ut som en bebis längre :crazy:.
Tur att du kan tänka dig att träffa mig också och inte bara Molly :D.

Pojkvän redan, jaa det ska ju börjas i tid ;).
Det raggas hej vilt på Molly när vi är på babysim också, hon är en av två tjejer där så pojkarna står i kö.
Men Molly är inte ett dugg intresserad, blir nog en kräsen tjej :D.

Har märkt att Molly klarar mer när hon är arg eller mycket koncentrerad, men visst tippar hon ganska ofta när hon försöker resa sig också.

KL. Imorgon ska jag på bytesmarknad för barnkläder och tillbehör, jag lär ju shoppa järnet :bump:.
Älskar att handla billiga kläder begagnat :laugh:.
Hoppas på att hitta lite fina retrokläder och sånt.
Ska hänga på låset när de öppnar.

Efter det så ska vi till stallet och titta till pållen lite och se om man får en skymt av Helena Lundbäck för hon ska tävla hos oss i helgen.

KL

Torsdag funkar säkert för mig. Fast lite väl jobbigt att vänta så länge på kladdkaka... Ballerina kladdkaka funkade ganska bra som substitut - men måste doppas!

Nu har jag flyttat hem, hem till min internetuppkoppling! :bump: Nu blir ni aldrig av med mig igen. :p

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 953
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25