Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Jag kommer hinna fråga igen. :p Kanske borde skaffa en almanacka...

Jag har både almanacka på väggen, kalender i väskan och lösa lappar. Lite otäckt kontrollbegär :D
Sen att jag istället glömmer bort att kolla på alla dessa platser är en helt annan historia :o

Kalle Moraeus är ju gullig. Tror jag. Namnet låter gulligt iallafall :D.

Men ni stockholmare måste ju bli bättre på att komma ihåg datum ju!
Jag lär ju få stå där på perrongen en hel dag, för att sen åka hem.
Och nästa dag springer hela barnvagnsmaffian omkring där :p.

jag hade ju lovat bild på min kooonstiga häst :p
zzsolvalla.jpg

zz-1.jpg

och så en till på Lykke o hennes favvohund! :D :love:
lykkeambra.jpg

det blir ju ganska mkt kort på dom :D

Han ser ju snygg ut:) Jag hade väntat mig en kamel:D

Åhhhh, jag vill rida:( Men jag är så galet otränad och dessutom svajig i bäckenet fortfarande så jag väntar till efter påsk:D Då jäklar ska jag ut i skogen, och vilken skentur DET kommer bli...

haha han ÄR snygg! och snyggare nu, han biffar på sig för nu går han gaaaleeet bra sen förra veckan :love:
idag red min älskade lilla 17åring så jag väntar med skräckblandad förtjusning på att höra hur det gick!

Vad roligt! Han kanske behövde en igångsättning helt enkelt, håller tummarna!!
Nu får du ju pallra dig ut på tävlingsbanorna också, gärna i närheten, så kommer jag och hejaklackar och snusar häst:D

Inte haft nån datan på några dar nu :cry: Men fick tillbax den i dag (UNDERBART HAHA)

var på bvc med indra i dag på hennes 5 mån kontroll.

Vikt: 8060g
Längd: 69cm
huvud 42,5 cm

Så nu har vi lagt undan alla hennes 68 kläder och använder nu 74, fast vissa byxor kan hon fortfarande ha i 68, inte så långa ben haha :D

stor tjej:)

-------------------------------------

Fika imorgon:bump:

Det innebär att min nya diet går åt skogen:o

Nu har förkylningen gått ett varv här hemma och jag är supersnorig och slemmig i halsen.
Vill inte riskera att det smittar, så jag kommer inte på fikat idag :cry::cry::cry:
Var sååååå kladdkakesugen, men kommer inte känna ngn smak ändå *snyft*

Nej nej, meddela mig bara tid och vart tåget kommer ifrån så står jag där, jag lovar!
:banana:

KL
Nu har lilla C bajsat tre gånger på 30 min :eek: Hade precis lugnat ner sig lite med allt bajsande ju...
Men som sagt är min förkylning tillbaka igen, och sist hon var så här så bajsade hon en massa också. Så hon lär ju påverkas av mitt virus :(
Smågnället har också blivit bättre, men har lite gnällperioder under dagen ändå.

Nä nu ska jag byte bajsblöja och ta en kopp hett te.... *snörvel*

Vad trist!

Själv är jag lycklig för jag tror att jag sov två timmar i sträck i natt:D

Hade ni trevligt i går?? Massa gottis va.... :cry: själv går man och snyter sig och hostar slem hela tiden... sååå trist...
Chelsea har dock klarat sig bra tror jag, inte snorig i alla fall! :idea:
Nyss ringde sambon och sa att han kände sig hängig också, så det går verkligen bara runt runt runt....

Ähhhh, jag var hungrig! :D

Idag däremot, jag är något så in i helvete förkyld! Jag känner mig som Lisabeth i Madicken när hon stoppat upp en ärta i näsan, jag har snytit mig så jag gråtit, nyst så jag nästan börjat gråta, halsen var så ond i natt att jag nästan dog, nu på em hade jag feber som iofs gick ner nu med alvedon och så har jag verkligen ont överallt, jag bara... blä :(
OCH om jag blir bra kan jag inte fika på onsdag nej för just den veckan har de bytt dag på mammagruppen på bvc, iofs kanske jag låtsas vara sjuk o träffar er ist, det ger mig mer :p

vad stor hon är!

Moa använder fortfarande vissa byxor i 56:D Fast sen å andra sidan nån body i 74.

Hon måste ha exploderat i vikt senaste dagarna för nu äter hon en gång i timmen dygnet runt:eek: Men just nu gör det inte ett skvatt för sambon är hemma så om nätterna matar jag bara och sen får han ta henne om hon inte somnar om.men gud vad de rör sig nu alltså, hon ligger inte stilla en millisekund!

Det nya roliga här är att ligga på mage och resa upp sig högt högt på händerna och gunga från sida till sida samtidigt som hon låter åoåoåoåoåoåooo:rofl: Ser förjäkla roligt ut!!
leka indian är det bästa som finns nu, ni vet när man duttar med handen över minnen så det låter skojigt,hon tar tom nappen och gör så på sig själv!
Sen igår var första gången hon stod på alla 4 med, inte så länge ett par sekunder bara, sen blev det en störtdykning framåt:p

Imorgon ska vi på premis till ridhuset jag o min kamel, ska försöka få med mig fotograf så vi blir förevigade, vill gärna ha kort från i början såhär så man kan se skillnaden sen (om det blir nån:o)

Men vi kan kanske flytta dag till torsdag då, så du kan komma? Jag behöver nån mer som är stor i maten så jag slipper goffa själv:D:o Har dessutom ett par äppelgröna byxor i handväskan.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 953
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25