Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Moa har hållt på och gnagt och käkat och bitit oss stenhårt, på ALLT sen jul, men inte har det kommit några bissingar, så de kan luras :D
men lika glad för det är jag men gladast är nog tuttarna!

nää vill inte ha några sylvassa tänder ännu! :eek:

(nynnade du också på snövit när du skrev det där sista? ;))

little_britain_narrowweb__300x431,0.jpg

Jag och vicky pollard:D

Verkar som du shoppat en massa onödiga men ack så nödvändiga saker iallafall :D.
Jag vill också åka till ullared :bump:.

Men din lilla schlagernörd :D.

Gör jag dig upprörd om jag säger att jag ska hyra film imorgon och inte se melodifestivalen alls? :p

ignorerar nisse + ska villa bort henne på centralstationen :D

Kalle M är ju kanelbullens lilla älskling :rofl:

Mäh! Din elaking! :mad:

Om nån ser en vilsen norrlänning med barnvagn på centralstationen den 23:e april så vet ni att det är jag :D.

gud vet noi bad jag kom på precis?
på vår dejtdag är det 10 år sen min mamma dog...

vi får hedra henne med en extra biskvi :D

Jag kan förbarma mig över dig i värsta fall...

........................................................................om du svär Kalle Moraeus evig trohet:devil:

Vi gillar biskvier, (breccia_:D) så DET blir inget problem:) Bara det är choklad på så slinker allt ner:)

(noi bad? nån mer än jag som har en dator som håller på att krascha??)

igårkväll fick Moa smaka morotspure, det var smaskismaskens tyckte hon!! tur det, hennes farfar odlar potatis och morötter som yrke:D

Sen har jag insett till mitt förtret att hon inte gillar när jag äter bearnaisesås, då får hon ont i magen:( det som är så gott.

snart kommer sambon hem med! en vecka har gått fort, men jag är gaaaaalet trött nu så det passar bra att han ska ta en veckas pappaledigt nu:banana:
Jag ska rida hurlänge jag vill, ha två armar fria, och så ska vi ta itu med nattproblemen, jag ska sova på soffan ett par nätter så hon inte känner doften av mig.

Snart blire Stockholm:bump:

Sen blev jag så fascinerad av hästens genomgång i fredas så jag måste berätta.

Hästen är 9 år, vart travare tom 6 år och sen gått i hage och fått ett föl. När vet ändå skulle komma och gå igenom de andra så tänkte jag att han ka ta henne med.
En jäkla tur att han gjorde det!!!

Denna hästen är så sjukt snäll, och pappa började berätta just det, att "detta är fan den snällaste häst jag nånsin träffat, särskilt för att vara ett sto;). Hon har inte gjort nånting dumt och" PANG! sa det.
Vet hade då börjat klämma henne på bogen, varpå hon slet sig bakåt och tog sönder uppbindningarna, så ont hade hon!
Efter 1 ½ timme, laserbehandling, massage och kiropraktik på korset var det en helt annan häst! genast blev hon mindre svankig och mer avslappnad hela hon!
så jag är sååååå glad att han gjorde henne med, så hon slipper ha så ont. En behandling till trodde han skulle räcka.

Sen, surt var det, men grimman gick ju sönder. På ullared höll jag i en ny grimma, men tänkte att "äh, hon är snäll och ingen går på henne så det räcker med den reservgrimman jag har".. :p

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 952
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25