Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Träning Hejsan . är det bara jag som håller på med mitt 4åriga kallblods sto med AKADEMISKRIDKONST???? :confused::confused::confused: Skulle...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: IngelaH
·
S
Träning vad tycker ni om halsförlängare,o att andvända den vid ridning
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 546
Senast: Ganesco
·
Träning Ja alltså jag är inte en normal människa och det står jag för. Men men här är planen: Jag köpte år 2000 en D-ponny som mest gått och...
Svar
18
· Visningar
1 770
Senast: Stinky
·
S
Träning Vet inte om det här blev rättplacerat men jag tror att det passar här. Jag har fem frågor som jag inte han hitta något svar till så jag...
Svar
4
· Visningar
5 583
Senast: Askí
·
B
Träning Red häromdagen rakt över björnspillning, blev mycket förvånad över att min häst inte reagerade, hon stannade t.o.m och luktade (max en...
Svar
13
· Visningar
1 716
Senast: lady_mike
·
S
Träning Någon som har tips hur man får hästan att vilja få ner huvudet utan massa hjälptyglar? (han är inte riden mycket, och det går ej...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 573
Senast: spindel_17
·
M
Träning jag håller på och ska skriva "rutiner vid medicinering" till stallet. Följande har jag kommit på, har ni något övrigt att komentera...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: ang
·
J
Träning En jättetrevlig häst jag rider då och då kastar upp huvudet när hon ska gå i form , när hon var mindre hade hon hjälptyglar tror ja lr...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Uddatyp
·
Träning Någon här som har ridit med sitt ben i gips? Jag kommer på fredag operera mina ligament i foten, så det är ingen fraktur. Undrar bara om...
2
Svar
32
· Visningar
5 650
Senast: Turnar0und
·
H
Träning Hej ! Hur länge till kan jag rida min C-ponny ? Hon är ca 20 år och jag är 12 . När är hon för gammalför att ridas ?:confused: Tackar...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: arabia
·
Y
Träning Jag är högerhänt, så det är klart jag är starkare i höger arm. Men på senaste tiden har jag fått höra rätt ofta när jag rider typ "Ha...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Yuw
·
S
Träning vad har ni för erfarenheter av longering?(nyfiken) jag undrar om det är ett bra komp,lement för en gammal häst,spänna in lite och...
Svar
12
· Visningar
1 037
Senast: WildWilma
·
Träning Jag brukar vänja av föl genom att först släppa ihop mamma och föl med min gamla super snälla valack när fölet är ca fem månader så dom...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Masse
·
Träning Hoppas denna ligger rätt, annars få den flyttas till rätt plats.. Hoppas verkligen ni orkar läsa detta, men jag känner att jag behöver...
2
Svar
22
· Visningar
2 251
Senast: Varmblod90
·
M
Träning Har en valack som bär sig väldigt hingstigt åt i hagen. Går till attack mot både ston och valacker. Allt kan vara lungt i veckor och så...
Svar
11
· Visningar
4 554
Senast: Dudes Hollywood Star
·
Y
Träning Fot & häl-probelm? Jo, det är så att min ridlärare flera gånger påpekat att jag ska vrida fötterna inåt. :crazy: Om jag ska sitta med...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 497
Senast: Yuw
·
C
Träning hejsan ska jag låta diana gå på lösdrift ??det är ju bra för stoet att gå på lördrift ett tag :: men har kommer problemet hon har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 333
Senast: cascada_lover
·
M
Träning att ha till ridhus om ni ska träna hopp eller dressyr för instruktör eller på egen hand? vi har ingen ridbana vid vårat stall så jag...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Vita_N_6520
·
W
Svar
7
· Visningar
4 779
Senast: Punkity
·
H
Träning Nu har jag haft min underbara islandshäst i snart 8 månader. Jag skulle gärna vilja testa sån där när man åker pulka bakom hästen...
Svar
13
· Visningar
968
Senast: Tulpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV