Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Träning Hej, jag ville bara höra vad ni gör för övningar mm, när ni omskolar era hästar? Skriv gärna och tala om, skriv gärna hur ditt schema...
Svar
7
· Visningar
1 263
Senast: IngelaH
·
S
Träning Är så förtvivlad på min ena häst!! Hon är så himla stressad!! Hon var sån redan när hon kom hit o var rädd tom för sitt eget hö! Hon...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 529
Senast: Welsh
·
  • Låst
Träning Hej! (flytta tråden om den ligger fel, vad vet jag?!) Tänkte bara be om lite kort på era ridtravare Bild på min kommer senare;)
Svar
1
· Visningar
704
·
Träning Hej, Jag är usel på att sitta ner i trav och behöver hjälp från alla Bukare! Har ni några tips på övningar jag kan göra för att bli...
2
Svar
26
· Visningar
3 697
Senast: Whiplashr
·
Träning Kan vissa hästar ha sämre mörkerseende än andra? Jag och min syster var ute och red våra hästar i kväll. Jag upplever att min häst...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: M-oaa
·
  • Låst
Träning Ja då var jag nyfiken igen:D Är ju så att jag och min "farbror" stått och trampat på samma ställe länge nu och äntligen har jag...
Svar
2
· Visningar
839
·
J
Träning Hej! Ni som inte har tillgång till ridhus, vart rider ni på vintern? Jag hör att man inte ska rida på hårt underlag, ändå gör alla det...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Centaur
·
V
Träning än en gång har jag varit ute och jagat tre rymmare :devil::devil: tack och lov så håller dom sig i närheten av hagen jag har...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: vickis-pajala
·
G
  • Låst
Träning Hur ska man veta hur mkt man kan sätta ut sin häst för på annons egentligen? Har ingen vidare koll... :(
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Kardinal
·
N
Träning Jag hade tänkt söka som skötare till en halvblodsvalack (född -91) och är inte speciellt hemma på denhär rasen så jag undrar hur rasens...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: ansk
·
M
  • Låst
Träning Skulle vara roligt med en tråd där folk kan ge varandra tips om träning av varmblod.. Det ja skulle vilja ha lite träningstips till...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Immer
·
E
Träning Nu är jag väldigt deppig. Jag har ridit en medryttarhäst i 3 veckor. Hittills har det mesta gått bra på så sätt att hon har varit...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: Ponnytant
·
M
Träning Köpte för ett år sedan en ohanterad 2 åring, hon hade bara gått med mamma tidigare och var nervig som bare den. Lyckades bra med henne...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: 0liver
·
Träning Hur hade ni hanterat situationen. 2 årig kallblodstravare, førsta følet før ägaren; egen uppfødning med tanke på amatørtrav...
2
Svar
21
· Visningar
2 707
Senast: Sandri
·
I
Träning Jag har en häst som jag vanligtvis rider med kandarstång eller palham. Men nu misstänker vi att han kan ha någon fel på tänderna, och...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Luchador
·
T
Träning ja hur ska man sitta,göra när jag har ridit barbacka så känns det som om man ska glida av jämt så irreterande för det ser så härligt ut...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Mitrolle
·
Träning var jobbigt i stallet ikväll. 16:30 kom hästen ensam till stallet utan ryttare. vi for genast o söka henne efter den rutt hon...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 274
Senast: Tjalfe
·
L
Träning Hej! Just nu känns allt med min älskade pålle helt hopplöst.. Har haft henne i 3 år nu (hon är 18 år). Hon har hela tiden varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: zeus
·
E
Träning Tjena Hejsan, Något hände när jag var ute och red i förrgår min häst blidde (varmblodssto) skogstokig när vi vände hemmåt, hon blev het...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: sthu
·
M
Träning Jag är relativt ny ägare till en underbar isis, och har funderat på det här med vintervila. Eftersom han har arbetat mer eller mindre...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka