Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

I
Träning I somras var jag ute och kollade på D-ponnyer....Alla var bra, men det var bara en som jag kände *wow*:love:. Hon var väll den som...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: Imail
·
K
Träning som ni säker vet rider jag en trevlig men pigg arab hingst. (nu i 1½ månad.) i söndags skulle jag rida och var på allmänt dåligt humör...
Svar
15
· Visningar
1 240
Senast: Krulidut
·
A
Träning Är det någon som har erfarenhet av detta att dela med sig av? Jag har en tvåårig hingst som är extremt svår att sticka och får...
2
Svar
38
· Visningar
4 728
Senast: Isac
·
Träning måste bara skriva av mig jag AVSKYR folk som snöat in på vilken ras deras häst har givetvis kan man inte undkomma att på högre...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 203
Senast: Piraja
·
E
Träning Det är inte jag som har en häst utan min kusin. Men jag hade tänkt att börja rida honom eftersom hon inte vågar mer. Nu har han stått i...
Svar
13
· Visningar
1 911
Senast: Uddatyp
·
M
Träning Snart kommer den nya hingsten till stallet (en P.R.E på 1½ år) och hans blivande kompis står nu med en minishettis,sto . Frågan är om...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: McKikki
·
Träning Min angloarab har inte blivit riden barbacka någon gång, utom den gången när jag dumdristigt nog hoppade upp på honom utan en tanke på...
Svar
11
· Visningar
1 612
D
Träning Nu är det jag igen :) Min donna har fått för sig något dumt just nu.Hon bockar och har sig.Det började i förrgår.Hela ridpasset gick...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: mjao
·
Träning Min häst har nyss haft bärrandsröta och vi ska på med skorna snart! Och jag är helt slut på ideer! Så kan ni hjälpa mig med ett...
Svar
8
· Visningar
1 265
G
Träning Jag har en korsning som är så smal mellan lanerna i underkäken så jag vet inte vad som kan fungera på henne. Har nu ett tredelat med...
Svar
4
· Visningar
743
L
Träning Det är ridning idag och jag är sjuk. Jag är jätterädd att komma efter om jag inte går. Jag har redan missat 3-4 gånger och vill inte...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: c0pyright
·
J
Träning Har precis tagit en d-ponny på foder, hon är sex år (när slutmäts dom egentligen??) och är 1.48 cm precis. Eftersom jag fyller arton...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: Pinto
·
W
Träning Kan någon beskriva en effektiv metod för att förstärka sitt ledarskap när hästen i hagen eller boxen surar för att man går in eller...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: Witzippa
·
Träning :devil:Jag har letat en jul med ljus och lykta efter första hästen. Jag hade planerat att köpa ett halvblod på minst 165 cm men efter...
2
Svar
38
· Visningar
3 127
Senast: Favina
·
Träning Ja jag ska rida in min dam här nu snart och har en fråga om galoppen.. Hur gör ni allra första gången ni ska ta galoppen?? Jag menar...
2
Svar
25
· Visningar
2 871
Senast: In_Joy_And_Sorrow
·
B
Träning hur ryggar man på rätt sätt? det var så länge sen jag gjorde det. (nej jag har inte egen häst, har ridit sen i augisti, innan det hade...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Araminta
·
G
Träning heej.. har en arab på 13 år...hon spriger alltid och vrickar/stukar benen i hagen och är nästan alltid halt:(...Finns det något man kan...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Goes_on22
·
Träning idag när jag kom till stallet och skulle ta in min häst så stod stallägarens nordsvensk och bankade på boxdörren för fulla muggar utan...
2
Svar
33
· Visningar
3 956
T
Träning Hej! Hur vet jag om min häst behöver benskydd när jag rider honom? Han är en väldigt känslig häst i mun och vid skänlarna. Grejen är...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: My Beauty
·
L
Träning vet inte vart jag ska lägga denna, flytta om den ligger fel.. Nu har hästtandläkarn varit hos oss och kollat ponnyn i munnen. Hon sa...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama