Sv: Rida eller inte? Vad tycker ni?
Men har du PRATAT med henne???
Det kan ju faktiskt finnas en vettig orsak till detta och här sitter du och ångar upp dig helt i onödan i så fall.
Kanske har hon svårt att komma in i gemenskapen i stallet och inte vill vara där för mycket? (Skulle jag misstänka om hon känner sig övervakad av stallägaren...)
Hon kanske bodde i sitt förra stall för att hon trivdes där bättre?
Jag vet ju inte hur gammal hon är men hon låter ung eftersom hennes föräldrar är inblandade. Och många tonåringar är känsliga för sånt där.
Men som sagt så behöver hon inte vara i mitt stall om hon inte gillar vår vilja att ha gemenskap, säkerhet och ordning i stallet. Anledningen är inte att hon inte rider, jag skiter fullständigt i vad hon gör med sin häst egentligen, men eftersom hon visste förutsättningarna INNAN hon flyttade in och uppgav att hon "bodde" i stallet och tränade regelbundet så tycker jag inte att hon varit riktigt ärlig! Och ja, jag har påminnt tjejen om att sopa.
Men har du PRATAT med henne???
Det kan ju faktiskt finnas en vettig orsak till detta och här sitter du och ångar upp dig helt i onödan i så fall.
Kanske har hon svårt att komma in i gemenskapen i stallet och inte vill vara där för mycket? (Skulle jag misstänka om hon känner sig övervakad av stallägaren...)
Hon kanske bodde i sitt förra stall för att hon trivdes där bättre?
Jag vet ju inte hur gammal hon är men hon låter ung eftersom hennes föräldrar är inblandade. Och många tonåringar är känsliga för sånt där.