Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Träning Svarade just i en tråd om transport och broddar och blev då lite förundrad över att många väljer att transportera sina hästar utan något...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: TinyWiny
·
H
Träning Tjena, jag rider på ridskola, men vill rida enskilt eller mindre grupp några ggr eller regelbundet. Jag tror det kan ge mer än rida i...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: zzz
·
T
Träning Tränade NH idag för instruktör. Var vissa grejer som jag reagerade lite på... Har väl egentligen inte så mycket med NH att göra men...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 852
Senast: Eleonore
·
J
Träning Jag hämtar min nya prinsessa nu i helgen, men hon kommer behöva stå i nästan fem timmar i transporten. Det är ju trots allt himla kallt...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Han_naH
·
Träning Fölet är nu sju månader och helt avvand från mamman. stoet har alltid varit lättstressad, men har nu blivit sju gånger värre (det är tre...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Uddatyp
·
Träning Har ett halvblod som är 4år nu (blir 5 till nästa år) Hon hade vila i sommras i ett par veckor vad jag vet. Tänkte vara schysst mot...
Svar
7
· Visningar
2 269
Träning För det första så vill jag bara säga att jag är inte helt 100 på att den här tråden ligger på rätt ställe. Hittade dock inget annat...
Svar
10
· Visningar
2 082
Senast: aramis
·
E
Träning Har en 6-årig nordisvalack som rids 6 dagar/v. Det känns som att det inte spelar nån roll hur mkt han rid, han är ändå så himla pigg...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: GotAsecret
·
Träning Har en häst i stallet som tränas ganska mkt nu och åker iväg på träning ungefär 1gång i veckan. Kan man ha brodd på i transporten om...
Svar
10
· Visningar
1 595
Senast: Mitrolle
·
C
Träning Min häst totalvägrar att bli klippt i öronen så nu ber jag om lite tips. Vet i tusan vad de förra ägarna gjort när de skulle klippt...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 935
Senast: Covetous
·
Träning http://www.youtube.com/watch?v=eHaEzGz0HeE&mode=related&search= Detta fick mig att få en rejäl tankeställare... Någon som vet om denne...
Svar
8
· Visningar
2 438
Senast: skuggi
·
I
Träning I somras var jag ute och kollade på D-ponnyer....Alla var bra, men det var bara en som jag kände *wow*:love:. Hon var väll den som...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: Imail
·
K
Träning som ni säker vet rider jag en trevlig men pigg arab hingst. (nu i 1½ månad.) i söndags skulle jag rida och var på allmänt dåligt humör...
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Krulidut
·
A
Träning Är det någon som har erfarenhet av detta att dela med sig av? Jag har en tvåårig hingst som är extremt svår att sticka och får...
2
Svar
38
· Visningar
4 744
Senast: Isac
·
Träning måste bara skriva av mig jag AVSKYR folk som snöat in på vilken ras deras häst har givetvis kan man inte undkomma att på högre...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 209
Senast: Piraja
·
E
Träning Det är inte jag som har en häst utan min kusin. Men jag hade tänkt att börja rida honom eftersom hon inte vågar mer. Nu har han stått i...
Svar
13
· Visningar
1 912
Senast: Uddatyp
·
M
Träning Snart kommer den nya hingsten till stallet (en P.R.E på 1½ år) och hans blivande kompis står nu med en minishettis,sto . Frågan är om...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: McKikki
·
Träning Min angloarab har inte blivit riden barbacka någon gång, utom den gången när jag dumdristigt nog hoppade upp på honom utan en tanke på...
Svar
11
· Visningar
1 615
D
Träning Nu är det jag igen :) Min donna har fått för sig något dumt just nu.Hon bockar och har sig.Det började i förrgår.Hela ridpasset gick...
Svar
15
· Visningar
1 383
Senast: mjao
·
Träning Min häst har nyss haft bärrandsröta och vi ska på med skorna snart! Och jag är helt slut på ideer! Så kan ni hjälpa mig med ett...
Svar
8
· Visningar
1 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka