Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning För några år sedan var jag i kontakt med en landslagsryttare för att eventuellt ta dennes "pensionerade" fälttävlanshäst på foder. I vår...
Svar
12
· Visningar
2 782
Senast: Anna37
·
B
Träning Nåån som har tips om hur man kommer upp snabbt och lätt på en häst som är 185 i mankhöjd, jaa är 175 :)
2
Svar
32
· Visningar
3 676
Senast: Hammond
·
B
Träning Nu är jag lat och stressad å ska åka till jobbet om fem minuter och bara ögnat igenom lite trådar! Men frågan är, de här level filmerna...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: skuggi
·
Träning Två tjejer som har sina hästar i vårt stall ger sina hästar ensilage. Inget fel med det eftersom det är relativt tort och jättefint...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 758
Senast: ancan
·
Träning jag får helt enkelt inte på det... hon är för stor eller så är det jag som är för liten. hon bjuder på till att ta bettet. jag får...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: RIA
·
Q
Träning Hej alla! Nu är jag ny här på forumet, så jag är inte säker på om inlägget hamnar rätt, men jag hoppas få svar i alla fall! För...
Svar
17
· Visningar
4 533
Senast: juni_cool
·
Träning Har en new Forest på 12 år som inte fattar höger galopp, hur man än gör så fattar hon vänster.. De ända,få gångerna hon fattar höger är...
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: Josssefine
·
R
Träning Har funderat lite med de här med pisk.. Om man nu säger inom trav och galopp(Till exempel asså) Kan man ibland se på tv hur...
2
Svar
39
· Visningar
5 037
Senast: Mysaan
·
M
Träning Har börjat rida för en ny ridlärare nu, och det är ju intressant i och med att hon ser och påpekar andra saker än min förra. Nu fick...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: Persilja
·
V
Träning Svarade just i en tråd om transport och broddar och blev då lite förundrad över att många väljer att transportera sina hästar utan något...
Svar
11
· Visningar
1 418
Senast: TinyWiny
·
H
Träning Tjena, jag rider på ridskola, men vill rida enskilt eller mindre grupp några ggr eller regelbundet. Jag tror det kan ge mer än rida i...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: zzz
·
T
Träning Tränade NH idag för instruktör. Var vissa grejer som jag reagerade lite på... Har väl egentligen inte så mycket med NH att göra men...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 839
Senast: Eleonore
·
J
Träning Jag hämtar min nya prinsessa nu i helgen, men hon kommer behöva stå i nästan fem timmar i transporten. Det är ju trots allt himla kallt...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Han_naH
·
Träning Fölet är nu sju månader och helt avvand från mamman. stoet har alltid varit lättstressad, men har nu blivit sju gånger värre (det är tre...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Uddatyp
·
Träning Har ett halvblod som är 4år nu (blir 5 till nästa år) Hon hade vila i sommras i ett par veckor vad jag vet. Tänkte vara schysst mot...
Svar
7
· Visningar
2 230
Träning För det första så vill jag bara säga att jag är inte helt 100 på att den här tråden ligger på rätt ställe. Hittade dock inget annat...
Svar
10
· Visningar
2 064
Senast: aramis
·
E
Träning Har en 6-årig nordisvalack som rids 6 dagar/v. Det känns som att det inte spelar nån roll hur mkt han rid, han är ändå så himla pigg...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: GotAsecret
·
Träning Har en häst i stallet som tränas ganska mkt nu och åker iväg på träning ungefär 1gång i veckan. Kan man ha brodd på i transporten om...
Svar
10
· Visningar
1 594
Senast: Mitrolle
·
C
Träning Min häst totalvägrar att bli klippt i öronen så nu ber jag om lite tips. Vet i tusan vad de förra ägarna gjort när de skulle klippt...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 894
Senast: Covetous
·
Träning http://www.youtube.com/watch?v=eHaEzGz0HeE&mode=related&search= Detta fick mig att få en rejäl tankeställare... Någon som vet om denne...
Svar
8
· Visningar
2 436
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama